Otsing sellest blogist

neljapäev, 2. aprill 2009

VAIKUS

Mulle juba üks sõber kirjutas, et miks ma nii pikalt vaikinud oled? Põhjus on proosaline, olin lähetuses Cannes'is ja mõtlesin küll, et leian aega sealt kirjutada, aga tuhkagi. Tööga oli nii kiire, et lihtsalt ei olnud mahti muuks kui meilide sirvimiseks. Ja pean tunnistama, et vaatamata sellele, et mul olid kaasas tossud, pulsi kell, särk ja püksid trenni tegemiseks, ei teinud ma ka trenni. Ilm oli esiteks ilge - vihma EI sadanud pool päeva - muidu ainult kallas. Aga veidi halvem asi oli see, et kingad hakkasid päris pahasti jala peale ja nii ei tulnudki seekord jooksmisest midagi välja. Kaasas olid mul muidugi ainult ühed kingad. Pole viga - küll ma homme juba treenin taas. Ilmselt ujun, sest käia on natukene valus.

Aga muidu - mida ma Cannes'is tegin? Ma käisin teleturul mille nimi on MIPTV, kus kohtuvad televisiooni müüjad ja ostjad. Mina olen ostja, mis tähendab seda, et ostan ETV ja ETV2 jaoks filme, sarju, lastefilme ja vaatan ka uusi formaate. Hommikust õhtuni on kohtumised iga poole tunni tagant uus. Õhtul on kohtumised väiksemas ringis ja õhtusöögid jne. Peaaegu kogu maailma televisioonide inimesed on kohal - nii et see on üks meeletu möll mis seal toimub. Kui keegi tahab lähemalt teada, siis www.miptv.com

Maandusin 2 tundi tagasi. Kodus on muidugi hea. Kõige parem. Liigun nüüd magama, plaastrid panin juba peale. Homseni!

2 kommentaari:

  1. Ööseks ei tohiks plaastreid peale panna;) Vigastatud koht peab hingama ja vajab puhkust;);)

    VastaKustuta
  2. Aitäh, aga juba on parem kah - desinfitseerisin eile ära, panin infektsioonivastase plaastri - ja põletik ümbert on kadunud..

    VastaKustuta