Otsing sellest blogist

reede, 3. aprill 2009

PÜHAJÄRVE TRIATLONIST SOLIIDSEMALT

Mismoodi soliidsemalt triatlonist? Aga palun väga, valmis on Pühajärve triatloni veeb, mis minu meelest on tulnud väga ilus välja, aga Te võite lahkesti minu kommentaarides avaldada arvamust, kuidas meeldib. Ma kahtlustan, et selle taga on peamiselt Kristjan, aga ka Andre ja Ain-Alar ja ilmselt ka Priit ja veel mõned toredad inimesed, aga mulle vähemasti tundub üsna soliidne lehekülg. Kui tahate ennast seal ka võistlusele registreerida, siis on see mugavaks ja lihtsaks tehtud - nii et andke ainult tuld.

Pean ise ka ennast veel registreerima minema, aga see käib kähku. Täna hommikul oli ka valus käia, koeraga õues. Aga juba on parem - lihtsad ja mugavad papud on jalas - siis on hoopis teine asi. Kui täna peaks veel panema need pruunid kingad, mis Cannes'is olid, siis need tunduksid nagu Hispaania saapad, ma kardan :)

Aa, proovisin Cannes'is ka tigusid, mis on umbes sama odavad kui Caesari salat - ehk siis eelroa hinnaklass. Neid serveeritakse sellise aukudega panni peal koos ohtra või ja küüslaauguga. Maitsevad umbes nagu mingid meremolluskid, aga pole halvad. Konnakoibi ei proovinud. Hakkliha kaste ja kartul on ikkagi kõige paremad :)

5 kommentaari:

  1. Loen ja vaatan, et tahad täitsa hullu plaani teoks teha. Pühajärve
    triatloni veebi lehelt võib leida vahetusala sulgemis ajad, päris kiiresti
    peab läbima, et mitte ukse taha jääda. Ma prooviks küll juba basseinis selle
    1.9km ära, et kas mahub üldse aega , avavees on muidugi veel aeganõudev.
    Rattast 3 ringi 30km ringil Otepää küngastel, pole ka lihtne ülesanne.
    Loodetavasti oled mõne nendest pool-raudmehe distantsi aladest üksikult
    läbinud, et on ikka ettekujutus millele alla kirjutasid?

    VastaKustuta
  2. ma ika veel kõhelen, kahtlen ja kõhistan vaikselt naeru, et kuidas sa suudad. aga ma tean, et sa suudad. peale paari-kolme inimese ma tean, et sa vead välja. aga ikkagi, lase mul vaikselt naeru kõhistada, sest mina tean, et sa suudad. tingimusel, et sa muga ikka väikestviisi vahel harva napssu võtad.
    PS. puritaanidele ja sportlastele. ah-ah-ah-je-jee

    VastaKustuta
  3. pekki, kui kirjavigasid täis võib üks sissekanne olla.
    *ika - ikka
    *peale paari kolme inimese - paar kolm inimest võib-olla rohkem teab
    *napssu - napsu
    *:)

    VastaKustuta
  4. To Soul:
    tänud kirjutamast. Sellepärast ma treeningi Ain-Alar Juhansoni karmi käe all, et teha asju õigesti ning treenida tõusvas joones, vastavalt eesmärkidele. Mu treeningraafik läheb järkjärgult raskemaks, nii et ma loodan küll et läbin selle triatloni. Aga minu siht ei ole võit, eks. Minu eesmärk on triatloni distants läbida. Seega siis selle poole ma ka liigun ning hetkel ei tunne, et see oleks teostamatu.

    VastaKustuta
  5. Sõber Toasigale:
    Eile oli nii ropp raske trenni minna, et uskumatu. Kõhistamiseks oli täiesti põhjust. Pärast tööd käisin korra vanemate pool ja sealt siis kihutasin trenni. Kogu aeg tahtsin kodu poole ära keerata, sest väsimus oli 100kraadi. Aga ikkagi läksin trenni. Iseloomu kasvatus :) Pärast olin enda üle uhke ja väsimus oli ka kadunud!

    VastaKustuta