Otsing sellest blogist

neljapäev, 23. aprill 2009

ET MISMOODI SIIS ON PÄRAST KOLME KUUD?

Kui keegi nüüd ootab, et ma olen kaotanud kaalus 10 kilo, muutunud hiigla tervislikuks ja enam liha ei söö, siis on see sissekanne muidugi pettumus, sest midagi sellist minuga treeningute käigus juhtunud pole. Aga mis siis on juhtunud ja mida ma olen võitnud sellest, et trenni teen?

- Minu eeskuju on järginud mitmed inimesed ning asunud ka trenne tegema - see on vast ehk kõige ägedam kogu selle Pühajärve triatloni projekti juures.
- Olen hakanud blogi pidama.
- Mitmed sõbrad, tuttavad ja päris võõrad inimesed innustavad ja hoiavad pöialt, kirjutavad meile ja kommentaare. Tunnen hästi palju innustamist ja sõbralikkust vahel täiesti võõrastelt inimestelt.
- Mu kehal on paljudes kohtades peki asemele tekkinud lihas. Kaal on peaaegu sama, mis ta oli treenigutega alustades.
- Olen saanud treeningute käigus tuttavaks päris mitmete toredate inimestega.
- Ujun oluliselt kiiremini ja suuremaid distantse kui 3 kuud tagasi. Eilse seisuga :) võin ujuda ühe kilomeetri järjest ilma puhkamata.
- Sõidan rattaga ning naudin seda. Siiani oli rattasport minust suure kaarega mööda läinud. Nüüd kardan, et olen saanud nakkuse, sest ootan pikisilmi juba oma maanteratast.
- Käin jooksmas, tean kuidas kasutada pulsikella, millises pulsivahemikus peaks treenima. Jooksen 5 korrusele ilma ähkimata või ka 7. korrusele või ka 6.dale.
- Kas tuju on parem või halvem, seda ma ei oska öelda, aga mulle näib, et tööjõudlus on tõusnud ja meeleolu samuti. Me ei räägi siin muidugi õhtutest pärast trenni kui ma olen mõistagi väsinud. Aga üldiselt.

Mõjusid on kahtlemata veel, aga need on need, mis kohe meelde tulid, siin tööpäeva lõpus.

IGAL JUHUL, KASUTAN VÕIMALUST JA ÜTLEN AITÄH KÕIGILE, KES ON HUVI TUNDNUD, KES ON INNUSTANUD, AIDANUD TREENIDA, TREENIVAD KOOS MINUGA, LOEVAD SEDA BLOGI, HOIAVAD PÖIALT VÕI ON NIISAMA ARMSAD INIMESED. ERILINE TÄNU KA AIN-ALARILE, PRIIDULE JA TRIINULE.

Aa, ja ärge palun ära ehmatage, ma treenin edasi - lihtsalt selline väike vahekokkuvõte ja tänu tundus siin paslik olevat. Õhtul kirjutan juba jooksmisest :)

3 kommentaari:

  1. Tubli, jõudu! Hoian pöialt ja imetlen. Sest tean, et ega see lihtne pole. Kaal ei saagi langeda, sest lihased kaaluvad rohkem kui rasv. Rasv põleb, lihased kasvavad ja kaal ei muutu. Et kogu rasv ka keha sisemusest välja saada, tuleb ikka aastaid toitumist jälgida ja trenni teha. Aga usun, et teed Pühajärve Triatloni ära.

    Kunagi sain natuke kõrvalt piiluda, kuidas üks sõber Ironman'ks valmistus. Ja tegi läbi ka. Triatlon on ikkagi tõsine sport ja tulemuse jaoks on vaja vaeva näha. Ise treenin... nii vähe kui võimalik ja nii palju kui vajalik, et purjelaual toime tulla. Mis on tegelikult ka päris kõva füüsist nõudev pingutus, milleks tasub valmis olla.

    Seepärast: respect, mees. Basseinis ujumine on nüri tegevus ja jooksmine samuti, rattaga sõites vaheldub vähemalt vaade. Pea vastu!

    VastaKustuta
  2. Mulle meeldib selle kokkuvötte esimene punkt - üksköik kui hästi vöi halvasti (tegelikult kindlasti hästi) see Pühajärve triatlon ka minema peaks oled Sa täitnud ühe olulise sotsiaalse eesmärgi - inimeseda on hakanud end Sinu eeskujul liigutama. Just seda vaja ongi!

    Jöudu ja edu!

    VastaKustuta