Otsing sellest blogist

laupäev, 11. aprill 2009

46 TREENING: TOMM30 IN ACTION

Nagu võibolla mõned ehk mäletavad, kinkisid sõbrad mulle ratta. Ja mitte lihtsalt ratta, vaid väga erilise ratta Tomm30-ne, mida rohkem maailmas pole. Siit siis pisike meenutus, kuidas ratas valmis sai...

Aga mitte seda ei tahtnud ma meelde tuletada. Asi siis selles et käisin esimest korda täna rattaga tõsisemalt trenni tegemas. Ja hea oli et võtsin sellise harjumise aja. Ratas on mul nagu tuline täkk, midagi pole öelda. Ning kui ratsu on tuline, siis tuleb temaga natukene harjuda, et tema saaks ka Sinuga harjuda, eksole. Nõnda me siis täna harjusimegi pikemalt. Sõitsin linnasiseseid tiire ja veidi suurema tiiru ka Kadriorus. Alguses oligi nõnda, et ma kohe eriti ei julenudki ratta seljas püsti tõusta. St tõusin küll, aga vähe harjumatu oli kogu see lugu ja mingit õiget tunnet nagu ka polnud. Siis ma sõitsin u pool tundi ja seejärel proovisin uuesti. Ja aitas. Olime väheke harjunud ja juba tuli see galopp vägagi vahvalt välja. Okei, esimene tiir ei tulnud üle tunni aja, pigem veidikene alla. Aga sellegi poolest. Iga asi tahab natukene harjuda ja järgmine tiir tuleb juba pikem. Lisaks sellele ma loodan, et Itaaliast naasevad ka Kiviküla kanged mehed Ain-Alar ja Priit ning siis saab juba nendega koos mõned uljamad poognad jalgrattastel võtta... Kaunist laupäeva!

7 kommentaari:

  1. Ujumise võid nüüd kohe kõrvale jätta, sest põhi aeg Pühajärvel kulub ratta
    sõidule ja siis jooksmisele, seega neid oleks vaja ka kõige enam treenida ja
    arendada, ja ikka väljas mitte sees. Ujumine on esimene ala ja puhanuna 1.10 sisse peaks ikka mahtuma, aga mis edasi saab? Eks kõige alus ole jooksmine, kui see on tugev, siis jõuab ka teised alad läbi teha. Mida plaanid jooksmises ette näevad?

    VastaKustuta
  2. Mulle varsti tundub, et Tomil läheb raskeks nende kõigi "tarkade" nõuannete rägastikus orienteeruda... Nii palju tarku mehi on - ja kõik teavad kuidas õige on treenida. Millegi pärast on aga triatloni stardis üsna vähe tüüpe tavaliselt...

    VastaKustuta
  3. Tomm suudab. Mina usun. Ja mu sõbrad-tuttavad ka. Paluks pilte siis ka treeningutest veel :)

    VastaKustuta
  4. Toomasel on õnneks treener, kes arengut ja trenne jälgib.

    VastaKustuta
  5. Huvitav oleks teda palju treener ratta km või aega nädalas ette näeb?

    VastaKustuta
  6. Tomm, mina tean ka, et sa suudad. Mul on väike nipp ka, kuidas sa kindlalt suudaksid. Ma ostan sekspoest nahkse piitsa, millega sind võistluste ajal udjada saab. Mõnu on kahepoolne. Minu kiusamistuju ja sinu võistlushimu saab rahuldatud. Sobib.
    PS. Vabanda, et ma ei suuda asjalikke trennianalüüse ega enda muljeid miljonitest higistest läbitud kilomeetritest kirjeldada. Ma olen ses suhtes puudega.

    VastaKustuta
  7. Aga palun olge nii lahked ja vaadake linki nädala treeningud - seal on ju ometi kõik kirjas?

    VastaKustuta