Otsing sellest blogist

teisipäev, 7. aprill 2009

43 TREENING: SPINNINGU JA JOOKSU KOMBO

Kõigepealt on mul tekkinud mingi imelik uus sõna leksikasse, mis ma kahtlustan ei ole kohe mitte hea ja eestikeelne sõna. (käisin täna eesti keele seminaril ;)) Igaljuhul on selleks sõnaks kombo ja see tähendab mingit kahte omavahel ühendunud nähtust või tegevust.

Täna oli mul Spinningu ja jooksutrenni kombo. Kõigepealt käisin Kristjani UpHilli trennis MyFitnessis. Ning kuna ma jõudsin tegelikult u 15/20 min varem, siis väntasin juba Spinningus ratast veidi rohkem kui tavaliselt. Kokku tunnikese. Seejärel tõttasin lindi peale, kus saab sooritada jooksutreeningut sisetingimustes. 15 minti jooksin otsa, sest treenerite sõnul tuleb harjutada kohe pärast ratast jooksule ümberharjumist. Seda ma ka tegin ning tuleb kohe ausalt ära öelda, et 15 minutit on alustuseks enam kui küll, sest kui ma sealt lindi pealt maha tulin - ehk prantsatasin oleks õigem kirjeldus, siis oli tunda, et eriti rohkem poleks jaksanud täna ka. Huvitav kombo oli see igal juhul.

Aga raske oli ka. Jooks on ikka sigaraske pärast rattasõitu, mõelda vaid mis ta siis pärast ujumist veel on... Aga samas, ega midagi ületamatut ka ei ole kui ma nüüd tagantjärele mõtlen. Praegu kuulame Triinu ja koertega Händeli Veemuusikat ja lõõgastume maitsva ühepajatoidu järel, mis mind treeningust tulles nii armsalt üllatas.

2 kommentaari:

  1. Selle kombo nimi on triatlonikeelest brick. Lihtsalt taustainfoks sulle.

    Esialgu ongi peale rattasõitu joosta hirmus ebamugav, jalad on makaronid ja ei taha õigesti liikuda. Ajapikku läheb aga paremaks.

    Go Tom, go!

    VastaKustuta
  2. Ja eriti sigaraske on veel siis kui hakkad pärast rattasõitu maastikul jooksma, vat siis saad alles aru, mis see endast kujutab :D :D :D
    Lindil on see teema tunduvalt lihtsam.

    Aga mu meelest pole pärast ujumist see rattasõit üldse raske ja selle ratas-jooks üleminekuga harjub kah ära.
    Pärast on ikka uskumatult hea tunne kui jaksad joosta ... igast asendist tulnult :D

    Jõudu ;)

    VastaKustuta