Otsing sellest blogist

reede, 27. märts 2009

40 TREENING: H20 1400 M

Saite õigesti aru, ujusin 1400 meetrit. Ja mul on hea meel öelda, et tundub et mingi rütmi sain kätte. Muidugi polnud see kõik ideaalne veel, aga tekkis selline tunne, et vahet pole, kas oled basseini otsas ja parasjagu puhkad või ujud. Ja kui ujumise ja puhkuse vahel enam vahet pole - siis ma julgen loota, et see on väga hea näitaja.

Ujusin siis nii, et kõigepealt harjutusi üksjagu ja siis jõudsin kõige raskema osa juurde. See koosnes kolmest 300msest otsast, mis tuli järjest läbida. Meeleheitlikult alguses üritasin jälgida, et pea oleks otse ja et see neetud vai, millest Dea Oja kõneles, oleks minust läbi. Märkamatult saabus mingi rütm, millega siis ujusingi. Ja usun et ujusin päris vahvasti, sest tund aega ja kõik oli tehtud. Ei viilinud, ei teinud rumalusi, ei ajanud kellegagi juttu. Lihtsalt tegin trenni. Ma ei taha kõlada upsakalt, aga täna olen enda üle uhke. Preemiaks on õhtusöök ja põgus Tallinn Music Week'i külastus. :) Kaunist nädalavahetust kõigile, homme kohtume - siis kirjutan, kuidas läks mu esimene rattatiir välitingimustes.

3 kommentaari:

  1. Muidugi on see väga hea näitaja! Meil hea meel Su üle :) Ma tean, vahel (või noh, pigem isegi tihti) tekib endal sama tunne. Küll mitte ujudes (ujumisega ei tegele), aga muudel aladel- ratast sõites, suusatades, joostes.. Selline hea mõnus rütm tuleb sisse, ei mõtle millelegi muule ja muudkui lased ja lased edasi :)
    Edu homsel välitreeningul, ise üritan ülehomme sel aastal esimest korda ratta välja ajada.

    VastaKustuta
  2. tead tomm, tulin just linnast, sõin pelmeene. purjus ka nagu, täiesti väljaspool sinu fännklaabi. sõps oled.
    ivo

    VastaKustuta
  3. Uskumatult suure huviga ootan ikka ja jälle (nüüd siis juba peaaegu nädala jagu) uut sissekannet, mitte ei taha teine siia tekkida :(
    Ega ometigi kevad-päikese-pistet pole saanud???

    :D :D :D

    VastaKustuta