Otsing sellest blogist

kolmapäev, 29. aprill 2009

56 TREENING: RASKE UJUMINE

Kas teil on vahel olnud selline tunne - alustades mingit tegevust, et see, mida te teete, läheb pekki. Või isegi kui mitte pekki, siis see tegevus ise on väga vaevaline. Minuga juhtus täna nii ujulas. Mitte ükski harjutus - ei vee peal ega vee all - ei tulnud välja nii nagu ma tahtsin. Sealjuures üritasin kõigest hingest kõike teha õigesti. Jälle kippusin vänderdama, ei suutnud korralikult ventileerida ("ventileerimine" - väga sügav välja hingamine ning kiire, konkreetne sisse hingamine). Siiski juhtus trennis midagi toredat ka. Ajasin paar sõna juttu dr Mihkel Mardna ja ujuja Ken Tomsoniga. Ken isegi arvas, et ma vahepeal ei vänderdanud, kuid üldiselt peaksin rohkem oma keha jälgima. Siinkohal on mul kahju, et Ken ei näinud minu eelmist ujumistreeningut, kus ujusin kilomeetri järjest (mis mul enda meelest tuli päris kenasti välja). Tänane pikim järjest ujutud distants oli 500m. Selle läbimiseks kulutasin 15 minutit. Hea uudis on see, et kui suudan 1,9km ujuda sama kiiresti (so kulutades poole km peale 15minutit), mahun ma ujumisele seatud ajapiirangu sisse. :)

3 kommentaari:

  1. Vaatasin eile Terevisiooni ja avastasin end mõttelt, et sinu treeningute tulemust ON näha! Sügisel oli ekraanil eeeee..... pehme mees. Nüüd on näha kuidas õlavarrel lihas kasvab ja kõht on kadumas. Ole ka edaspidi saates lühikeste varukatega pluusiga - tee naisvaatajatele rõõmu ;)

    Tiia

    VastaKustuta
  2. Kusjuures vaatasin sama:)Samas, sellise "treeninguga", arvan, ei ole seda põhjust seostada - lihas pole mitte kasvanud vaid rasvakihike vähenenud.Ma ei kuulu naisvaatajate hulka aga ka poolt : ole edaspidigi , kasvõi maikaga:)
    Jõudu!
    Marko

    VastaKustuta
  3. Tubli oled - ujud samas tempos minuga :) Aga arvesta siiski et sul tuleb augustis järves ujuda, kus on palju külmem vesi. Hetkel ise veel mõtlen, kas võtaks selle triatloni ette või mitte. Kartused on lihtsalt suuremad. Kardan, et pärast külmunud ujumislihaseid ratas nagu kuidagi ei veere. Siiskihirmpositiivne on Sinu ettevõtmisi pealt jälgida.
    Jõudu!

    VastaKustuta