Otsing sellest blogist

esmaspäev, 27. aprill 2009

54 TREENING: MA EI VIITSI

Möödunud nädalavahetus sai kuulsaks sellepoolest, et ilm oli nii ilus nagu ei kunagi varem pole sel aastal veel olnud. Ja sooja ilma tõttu ma usun tekkis täielik treeningtahte kaos. Nii ma lükkasingi edasi oma jooksutreeningut, mis pühapäevale planeeritud oli. Kell oli juba 20:20 kui ma võtsin ise endal turjast kinni, tassisin ennast tahatuppa, panin selga jooksuriided, pulsi kella peale ning samamoodi turjast hoides lohistasin õue.

Nii mu treening algaski. Ja kulges väga rahulikult. Pulss pidi olema 120 ja 140 vahel, mis tähendas seda, et nii kui ta tõusis üle 140, pidin ma nii kaua kõndima, kuni ta 120 peale tagasi läks. Sellest johtuvalt oli vähemalt pool trennist kiirkõnd. Aga see selleks, nii pidigi olema.

Aga mida ma öelda, tahan selle Ma-ei-viitsiga. See situatsioon tuletas mulle meelde kooliaega. Ma nimelt valmistasin järgmise päeva koolitükkid ette alati kohe pärast kooli, ei lükkanud õppimist õhtusse, öösse või edasi. Vaid tegin asjad kohe ära. Nii tuleb teha ka tegelikult treeningutega, eriti siis kui on segavaid faktoreid, nagu soe ilm jne. Eriti kaval on treenida varahommikul, isegi enne hommikusööki. See tõstab toonust ja loob terveks päevaks hea meeleolu.

Kõige tähtsam on aga mitte murduda. Lihtne on leida erinevaid põhjuseid miks mitte trenni teha. Siin tulebki mängu tahtejõud. Tuleb ennast sundida ja asjad ära teha. Ei saa anda alla, ei saa teha endale järeleandmisi. Me ei peta kedagi teist peale iseenda. Ja ikka väga hea tunne on pärast, kui Sa suutsid. Iga inimene suudab!

10 kommentaari:

  1. Motivatsiooninippe ja lugemist:

    http://www.westcoastkinesiology.com/motivational_tips.htm
    http://www.runnersworld.com/article/0,7120,s6-243-297--11733-0,00.html
    http://completerunning.com/archives/2006/09/12/100-beginner-running-tips/

    Mõnusat kilomeetrite neelamist :)

    VastaKustuta
  2. sa pole üksi, see tahte kõikumine on täitsa normaalne. eriti, kui koormus kasvama hakkab ja trenn olulise osa päevakavast haukab.

    kui poolvastutahtmist ära teed, siis on võimas tunne tavaliselt.

    VastaKustuta
  3. Huvitav...

    inimesed on nii erinevad - kui ilm on ilus ja soe, siis mind just lausa kutsub välja sportima ja kuidagi ei tahaks puhkepäeva teha ning veidi kehvema ilmaga võib leida hetki, kus ebameeldiv välja minna.

    aga kui sellest hetkest üle saada ja juba väljas oled, siis pole enam midagi hullu!

    VastaKustuta
  4. Ei taha näida pedandina, kuid ei saa mitte vaiki olla õigekirja suhtes: järgarvu järel peab olema punkt, seega - 54. treening - on kohane kirjaviis.
    Imetlen ikka sinu trennimeetodit - kaasata fännid ja toetajad appi, see on nagu alaline kisakoor ja lehmakellade tilin basseinis, jooksurajal ja rattateel.
    Kogukonna toel peaksid vägeva tulemuse saavutama, lisaks eluaegne suhtevõrgustik internetis, mis omakorda võib olla tõukeks uutele ideedele.

    VastaKustuta
  5. arvan, et luhatsil polegi muud teha kui pedandipedede jaoks kirjavahemärke paigutada. osad laused on ikka stiililiselt ka väga keerulised ja pikad. mõte läheb kohe kaduma. nii ei saa ju. korrektor vaja palgata.

    VastaKustuta
  6. tere, ma tean, et järgarvu järel peab olema punkt. nii et märkus on arvesse võetud, juba eelmisel korral. ainult et mulle meeldib pealkirjas ilma punktita rohkem. ärge pange pahaks. minu blogi. kui tahan, kuulan transistorit, kui tahan kirjutan järgarve ilma punktita. samas praegu n. tuli tunne, et ei kirjuta lause algusesse suuri tähti... imelik inimene olen ikka :)

    VastaKustuta
  7. Toomas, egas trenn ilusa ilmaga pea ebameeldiv pingutus olema. Lähed jooksam, rebi koer kaasa või las naine sõidab sul rattaga kõrval.

    Ilusa ilmaga treenida on puhas, saad värsket õhku ja teed kehale midagi kasulikku. Kui trenni veel omale kalliste inimeste (ja koduloomade) seltskonnaga ära ühendad, siis pole maailmas mitte ühtegi tegevust, mis oleks rohkem nauditav.

    VastaKustuta
  8. to teisipäev, 28. Aprill 2009. a 0:25

    võib vabalt kahelda, kas T.L. tahab siin näha pedespetsialistide välgutamist;
    kui on avalik blogi, siis teiste arvamuste üle ilkumine on sõnavabaduse mõnitamine

    VastaKustuta
  9. aga miks sa ilgud siis luhatsi otsuse üle mitte kasutada järgarvus punkti? see on siis sinu loogika järgi luhatsi mõnitamine? või kuidas?

    VastaKustuta
  10. uuri, mida ilkumine tähendab ja siis loe uuesti minu "mõnitusi";
    minul luhatsi stiili vastu pole nüüd midagi, ta on läbinisti lahe mees ja grammatika olgu keeleteadlaste värk, elagu vaba internet.

    VastaKustuta