Otsing sellest blogist

neljapäev, 30. aprill 2009

57 TREENING: 32,7 KM VÄSIMUSEGA VÕIDELDES



Ma kindlasti ei olnud tänaseks õhtuks kõige kirkam kriit karbis. Nii on igal nädalalõpul kui mul on Terevisiooninädala lõpp. Väsinud või nii, aga sellegipoolest oli kange tahtmine ratast sõitma minna - seda enam et mu maantepüss sai taas valmis pärast väikest intsidenti Pronksi-Raua tänava nurgal - kus kui ma ei eksi oli mul lähem kokkupuude asfaldiga :). Ning selle käigus deformeerus üks rattapedaal ning üks kingaklots.

Nii, aga siis tänasest trennist. Peale tööd käisime Trincuga läbi Pesakonna näituse avamiselt - Pesakond on see koomiks kus on hunt, siil, karu ja muud toredad tegeleased. Seejärel Piritalt Hawaii rattaparandusest, kus ma sain oma maanteratta tagasi. Kiire riietevahetus, pulsikell peale ja viuhh uuesti Pirita poole. Täpsemalt nn. Lillepi ringile. Ma usun et Priit või keegi seletas küll, miks sel ringil selline ring on, aga ma unustasin selle juba ära - nii et kui mäletate ja viitsite, siis palun pange kommentaaridesse siia, hea meelde tuletada. Aga Lillepi ringi uhasin veidi kauem kui tund. See on 2 km ring väga hea asfaldiga Maarjamäe ja Pirita Selveri vahel. Igal juhul on seal hea algajal harjutada, harjuda käike vahetama, takistusi vältima ja neid neetud rattakinga liigutusi õigel ajal sooritama, et mitte jälle külgepidi kukkuda kui asi peaks kriitiliseks minema.

Pool tundi sõitsin ükspäini, siis liitus minuga hr. Salumäe, kes tuli kusagilt Maardust või tont teab kust pikemalt treeningult. Keskmine kiirus 23 km/h, tippkiirus 50,8 km/h, treeningu kogukestvus 1 tund ja 20 minutit. Nüüd olen kodus ja oi kui hea on olla! Mõnusat neljapäevaõhtut kõigile ja ärge siis homme hommikul meeltesegaduses tööle minge. Vaba päev on :)

4 kommentaari:

  1. tomm, ma peaks su enda isiklikuks copywriter'iks palkama, sel nädalal juba teine kõht kõveras kild. ma ei olnud kõige kirkam kriit karbi:))) kus ma elanud olen, et selliseid väljendeid varem kuulnud pole. aga edu väntamisel. ja pole selle terevisiooniga ka miskit hullu, saame hakkama, eksjuonju.

    VastaKustuta
  2. No mul on hea meel muidugi, kui Sulle meeldis see väljend, aga antud juhul peab ütlema, et see on üsna vana nali. Imelik, et Sa kuulnud pole. Või oled lihtsalt viisakas ja tark nagu öökull...

    VastaKustuta
  3. Prrr,sellises riietuses praegu väljas?!
    Praegu on oluline oma lauluhäält hoida :))

    VastaKustuta
  4. Nii, korralik maanteepüss Sul juba on, aga nüüd oleks vaja varustust veits triatloni jaoks kohendada- ehk siis kõrgema profiiliga jooksud, triatlonilenks, tilgakiiver ja kingakatted abiks ;)

    VastaKustuta