Otsing sellest blogist

pühapäev, 19. aprill 2009

50 TREENING: KAHEKAS RATAST EHK 45 KM

Pühapäeva hommikul kell 9 ei liigu linnas palju inimesi. On mõned autod, mõned jalakäijad ja mõned ratturid. Täna hommikul olin mina üks neist rattureist. Plaan oli sõita peaeagu Suurupisse. Üsna ambitsioonikas plaan sealjuures ja et seekord saateautot ei olnud, siis ühtlasi ka tuli sõita tagasi.

Päris Suurupini ei jõudnudki, aga palju puudu ka ei jäänud. Igal juhul oli vahepeal väike põige ilusaid, ja mis seal salata ka koledaid, maju vaatama ning ühtlasi tutvumine Tallinna lähedaste elurajoonidega oli samuti kavas.

Keskmine kiirus oli 22 km/h, sõitsin baigiga, mis tähendab seda, et maanterattaga oleks u 10 km rohkem tulnud. Baik oli mäletatavasti maastikuratas. Kokku võttis treening aega 2 tundi (ratturite keeles, mida ma veel eriti hästi ei oska, tähendab kahekas kahte tundi ja kolmekas kolme tundi).

Aga mõnus on rattaga. Väga väga meeldiv on rattaga sõita. Eriti istub mulle kiire sõit. Kui oled soojalt riides ja natukene olled juba sõitnud, nii et lihas on soe ja puha. Ma ei ole veel kordagi maanterattaga sõitnud, aga see näib mulle veel eriti sünge riistapuu. Nii et saab näha mis sellest rattavaimustusest tuleb, aga praegu mulle tundub küll, et olulisem kui hea auto on tegelikult hea ratas :) Ning Tomm30 kahtlemata seda on!

10 kommentaari:

  1. Jään huviga jälgima sinu edenemist.
    Sõidan Tallinnas aasta ringi rattaga töö ja kodu vahet.

    Muuseas, kuidas sa said blogisse eestikeelsed kuupäevad? Tahaks omasse samuti.
    Kutsun külla: http://vettmerre.blogspot.com/

    Parimate soovidega

    jaanuar
    allarile@yahoo.com

    VastaKustuta
  2. Kas Tomm30 rattaga teed trenni, aga võistlusel osaled augustis siiski m6ne maanteerattaga?

    VastaKustuta
  3. Ja nii autost kui rattast on inimese elus veel olulisem hea naine!

    VastaKustuta
  4. Tere Jaanuar, eestikeelsed kuupäeva tekkisid täitsa ise, ma ei teagi täpselt kuidas. Loen kindlasti Su blogi ka.

    Peep, maanterattas tuleb juba üsna pea. Triatloni teen kindlasti maantekaga.

    Tarmo - väga õige. Ja ma pean ütlema et mul selles osakonnas roppu moodi vedanud!

    VastaKustuta
  5. Ohoo. 2h ratta seljas on juba päris hea. Triatlon on 4 kuu pärast, vaata et sa maantekaga hilja peale ei jää. Tagumik peab harjuma selle raputamisega!

    VastaKustuta
  6. Nagu ma videost aru sain, siis see Tomm30 on hübriid (Scott). Mis ta täpsem markeering on kui saladus pole ;)

    VastaKustuta
  7. Kui sa ükskord maanteeratta selga istud, siis ei taha maastikuratast nähagi enam. Esimest korda proovisin eelmisel suvel ja siiamaani pole maastikuratta peale sattunud. Nii mõnus on sõita lihtsalt.
    Jalad on ainult kinni, paar korda sai ikka üle nipli käidud selle pärast ka. Harjumise asi jällegi. Nädal aega sõidad ja kõik selge.

    VastaKustuta
  8. see , et maantekaga 10 km/h keskmist kiirust juurde tuleb sama pingutusega on ikka pisut liigne entusiasm. 5 heal juhul.
    ja kevadel sinu ettevalmistusega üksinda 27 keskmiseks teha on ilmselt selge ülepingutamine.

    VastaKustuta
  9. Tänan entusiasmi lahutamast. 27st pole keegi rääkinud. 22st küll. Mis minu ettevalmistust puudutab, siis seda ilmselt oskab kõige paremini hinnata Ain-Alar. Isegi kui vahel veidi ülelingutan, siis leian et see on parem kui alapingutamine.

    VastaKustuta