Otsing sellest blogist

kolmapäev, 22. aprill 2009

51 TREENING: RATAS IDAS

Seekordne treening oli koos Priidu ja Oleviga ning kulgesime Tallinnast itta, läbi Viimsi Tammneemesse ja sealt Kelvingisse ja sealt edasi - siis läbi Rohuneeme ja Haabneeme juba tegelikult tagasi. Uskumatuid maju on Eestis ikka uskumatutes kohtades... Eriti jõhker oli minumeelest selline pilt mis avanes kahe õudse tööstushoone vahel. Keegi arendaja oli sinna ehitanud 2 ridaelamu moodi rohelist maja. Vaatega tööstushoonele, kahe tööstushoone vahele... Majad on valmis juba üle aasta, aga mitte keegi ei taha sinna elama minna. Ilmselt maksab üks boks ka miski vahva 2 miljonit või nii. Jube värk!

Aga treeningust ka, sõitsime 2 tundi ratast kokku. Pulss oli kusagil 140 peal keskmiselt, mis ma kardan on veidi palju. Ja kas asi oli selles et tööpäev oli seljataga või selles et ma kihutasin veidi kiiresti Pirtale, et kamraadidega kokku saada, aga treeningu lõpuks olin väsinud nagu süsi. Ma ei tea kui väsinud täpselt süsi on. Aga öeldakse, et olen täitsa süsi - see tähendab seda et oled nii otsas omadega, et ootad pikisilmi millal veered viimase meetri oma trennist. Eile nii oli. Aga sellelele vaatamata oli trenn äge. Endiselt on ratas mõnus ja ootab juba järgmist trenni. Kuigi, täna on hoopis ujumine. Sellest aga juba õhtul.

3 kommentaari:

  1. Kiku vist ütles kunagi nii: "Läbi nagu käbi!" :) Go, Tomm, go!

    VastaKustuta
  2. Liig mis liig! Jah - kogemuste mõttes annab selline ühistreening rohkem kui üks algaja mitme aasta jooksul ise suudab avastada kuid treenituste vahe on üüratu. Loskutoviga ühiseid paarikümnekilomeetriseid jooksuotsi sa ju tegema ei läheks!

    VastaKustuta
  3. No küllap ma läheks Loskutoviga ka, kui ta viitsiks minuga rahulikult teha. Ega siis Priit ei laksi mingi 100ga sõita kui ma kaasas olen. Tempo valitakse minu järgi ja kõik on sõbralikud...

    VastaKustuta