Otsing sellest blogist

pühapäev, 25. jaanuar 2009

VIIMANE ANTIBIOOTIKUM

... läks täna hommikul kõrist alla ja karumsi kohuke läks peale. Ma loodan et nad on kenasti segunenud ning tootnud surmava doosi põskkoopa põletikku põhjustavatele bakteritele, kes praeguseks on kõik juba surnud. Jah nii karm ma nendega olengi.




Aga usutavasti jätkuvad treeningud juba homme. Täna ma olen hirmus laisk, aga sellele vaatamata käisime pikal jalutuskäigul Triinu ja Anettega ning ühtlasi võib seda pidada kergeks, väga väga kergeks treeninguks - sest ma pidin Triinu vennalast mõistagi ka kelguga vedama. Või oli see vastupidi? :) ma täpselt ei mäleta...






Sooritasime ka ühe lumememme alumise osa valmistamise workshopi, mille raames saime valmis suure palli, mis peagi ka purunes ja oi kui palju rõõmu sellest oli.. Aga muidu oli hiiglama vahva Kadriorus lumes mürada. Igal juhul soovitan.









Eile käisime korra Jõgeval - vaatasime ühte looduskaunis paigas paiknevat jahimaja ja jõge - nii et oli looduslik laupäev meeldivas seltskonnas ning soodsas kliimas.





Homme jälle, seniks tšutšufrei!

1 kommentaar: