Otsing sellest blogist

laupäev, 3. jaanuar 2009

TREENINGUD KOOS?

Saabus tore tagasiside, millele on lihtsam vastata juba siin, sest paljud on küsinud, kas saab koos treenida. Õige vastus on, saab küll, aga kuidas täpselt, see selgub pärast järgmist nädalat.

Tagasiside oli siis selline:

Tere onu Toomas,
Minu nimi on Heiki. Olen keskeale lähenev, kergelt kiilanev ja suht
huumorivaene, natukese kõvera nina ja rahiitukuhaige näoga väga keskmine
eesti mees. Vihkan sporti ja armastan õlut ja kirglikke naisi. Ometi on minu
kärbuvates musklites üks helin. Ja see helin hüüab: "Pai onu toomas võta
mind oma triatloni-treeningute kampa!"

Niiet minu meelest ülikõva algatus ja väga äge mõte! Olen valmis igakülkselt
olema rõõmus ja optimistlik trennikaaslane. Ühise suure eesmärgi poole
rühtides olen nõus tooma suuri ohvreid pühale spordialtarile.
Sedasi et siis:
1. Kas kampa mahub/saab?
2. Mis on otepää trassi pikkus? (2,5 - 40 - 10 ?)
3. Millal alustame? (kui kampa mahub)

Mina lähen näiteks pühapäeval jooksma piritale :) Kui tahad kaasa tulla
kõlista mobiilile :)

Tervitustega
Kassisaba krahv ja väljaveninud suusadressi ordu liige

H


Heikile ja teistele kõigile toredatele lugejatele vastuseks siis nii: Kohe kui läheb treeninguteks metsajooks, kepikõnd, jalgrattasõit - olen eriti õnnelik kui keegi viitsib seda koos teha, seltsis on segasem ja vahvam ka. Ma sain Ain-Alarist n. aru, et kepikõndi ongi hea teha sõpradega koos - sest samal ajal saab vabalt suhelda ja lobiseda.

Ma trassi pikkuse täpsustan, aga mälu järgi oli 1,9 km ujumist, 80 km ratast ning 22 km jooksu. Praegu see kõlab siin kirjutatult umbes nagu jalutuskäik pargis, aga me räägime tegelikult ikka tervest päevast võistlusest, mis saab olema emotsionaalne!

1 kommentaar:

  1. Heip,

    Leidsin eelmise aasta Pühajärve distantsid. Harrastajad: Ujumine 0.3km, ratas 10km, jooks 2,5km. Olümpia: 1,5km, 40km, 10km.
    Kas see aasta on pikkused muutunud?
    Harrastajate distants on tsipa lühike, aga arvestades asja et plaanin ka naiska üritusse kaasata on vast paras. Samas tean, et 10km ma ära ei jookse artroosis oleva hüppeliigesega;)
    Juhul kui tartusse satud ja treenida tahad siis anna märku.
    Lisaküsimus: millise riietuse peaks soetama võistluseks? Peale ujumist lihtsalt püksid ja särk selga jalanõud jalga ja minek rattaga või?:) Jooksuks vist veel lisajalanõud.

    Terv,
    Ranno

    VastaKustuta