Otsing sellest blogist

neljapäev, 22. jaanuar 2009

UUS POLL

Kas peaks kirjutama ainult Triatlonist või veidikene ka muudest teemadest? No mitte tihti - aga vahel kui midagi öelda on või nii. Ma ise kalduks selle teise teema poole, aga enne kui lõplikult otsustan, tahan teada Teie arvamust. Palun hääletage.

Ja kuivõrd minu elus midagi drastilist täna ei juhtunud, siis ma eriti pikemalt ei kirjutagi.

Homme Terevisioonis: Näitame Teile kõigile uut Vabaduse väljakut, Astronoomia aasta on 2009, Andres Mustonen ja Ivo Sillamaa ning haruldane haamerklaver + Barokkfestival, köögis Aasia Flavad ja Aaro Lode, IGAREEDENE TRIATLONI LÕIK ;) MISMOODI ENNAST ILMA TREENIMATA TREENIDA?, Kes või mis on Pledgehammer?

2 kommentaari:

  1. mismoodi ilma treenimata treenida!? oi homme olen teleri ette naelutatud ;)

    VastaKustuta
  2. Minu kommentaar puudutab poll'i. Nimelt niiväga eelistaks avatuid vastuseid, variantide vahel valik on alati kuidagi liiga kitsas... Aga asjast. Vastaksin kõige laiemalt "elust ja inimestest", sest kui see blogi sai alguse otsusest osaleda augustis triatloni võistlusel, siis ei treeni Sa, Toomas, ju üksinda (ma loodan, et võin omavanust inimest Sinatada). Seega kirjutades vaid triatloniks treenimisest räägid ju ka inimestest ning seeläbi ka enda ja nende elust. Kuiva treeningpäevikud loeksid vaid fanatid, ent kuna tegemist on teleprojektiga, siis on loomulik, et räägid ka Terevisioonist ning teed seda kõike atraktiivses vormis. See omakorda tähendab niigi, et räägid/kirjutad elust ja inimestest. Lihtsalt seda 'elust ja inimestest' ei tuleks mõista liiga kitsalt, kollaselt, ent samas mõni väiksem mõtisklus selle üle, kuidas elu (tervise)sporti tehes muutunud on, võiks küll tervitet olla...
    -K.

    VastaKustuta