Otsing sellest blogist

esmaspäev, 12. jaanuar 2009

4. TREENING UJUMINE

Seekord ma ujusin siis Tallinnas, Kalevi basseinis. Ja oli päris mõnus kui ma väga ei eksi. Treenisin niimoodi:

KOKKU: 825 m.
25m vasak käsi ees parem tõmbab + 25 rahulikku ujumist ehk siis 4x (25m teh + 25 rahulikku ujumist) interval (pisike puhkus) otsas seni kuni rahulik oled.
4 x 50m rahulik ujumine
3 x 75 rahulik ujumine
2 x 100 rahulik ujumine
interval otstes seni kuni ei hingelda ja saad rahulikult mõttes rääkida
ja siis lõdvestuseks 5 min rinnuli või konna peale.

Kuigi, ma üksi treeningute kohta ütlen nii, kunagi ei tea täpselt, kuidas nad lähevad, sest ise paraku ei näe ennast kaldalt ja ei oska hinnata. Küll mida ma väga katsusin meeles pidada, oli et mitte kiirustada. Ja siis juhtub nii, et ujud küll aeglaselt, aga unustad ära n. et pea asend peab olema kergelt ettepoole vaatav mitte alla. St sa pead silmanurgast nägema ette või siis altkulmu. Kokkuvõtlikult on ujumisega nagu autojuhtimisega, kui õpid selle ära, siis tuleb sul välja automaatselt. Aga seni kuni õpid oled igavene ohmu ja ei suuda kolme nelja asja korraga teha. Aga pole viga. See oli alles 3 ujumistrenn. Jõuab.

Aa, ja kõigile, kellele ma täna kogemata vastu läksin või kaldusin kogemata vastassuuna vööndisse või panin käega väikese laksu - siis andke mulle andeks, see tuli oskamatusest. Püüan enast parandada. :)

1 kommentaar:

  1. Hei,
    Way to go! Mind huvitaks need samad väikesed ujumise nipid või pisiasjad mida algaja ujujana võibolla ise tähelegi ei pane. Nagu sa juba mainisid, et pea peab natukene ette vaatama ja käsi peaks natukene kõverdatult tõmbama ja lõpuni ilusasti välja. Proovin neid isegi edaspidi tähele panne oma ujumise juured. Edaspidi võiksid veelgi selliseid "treeneri tarkuseteri" siin kajastada. Ma usun, et need kuluvad nii mõnelegi marjaks ära.

    VastaKustuta