Otsing sellest blogist

teisipäev, 13. jaanuar 2009

PIKANTNE SEIK UJULAS

Viimases trennis juhtus minuga üks äpardus. Nimelt olin ma õnnelikult jõudnud riided just ära vahetada ning viibisin pesemisruumis dušši all. Teate küll, pesed ennast korralikult enne trenni puhtaks ja nii. Panin jalga oma punased ujukad kui selgus et see nöör, mis pükse üleval hoiab oli läinud nöörikanali sisse - st niimoodi, et seda sealt kätte saada ei olnud võimalik. Ma küll üritasin u 5 minutit, aga ei aidanud. Aga kuivõrd ma olen väga sihikindel treenija, siis ma ei lasknud sellel ennast eriti häirida, vaid isegi suutsin selle mõnevõrra ära unustada enne kui ma basseini hüppasin. Pärast hüpet tuli see väga kiiresti meelde ja mu nägu oli ilmselt korraks sama punane kui mu ujukad. Hea nüanss asja juures on muidugi see, et ainult veidikene oli peffi näha ja õnneks mulle tundus et keegi eriti ka ei vaadanud. Ujuda kannatas aga lõdva nöörgiga pükstega küll - kumm pidas kinni. Miks ma seda kirjutan? Aga sellepärast, et kui Sa ikka oled otsustanud trenni teha, siis ühel suvalisel püksinööril ei tohi lasta Sinu ja trenni vahele tulla :)

8 kommentaari:

  1. Väga hea lugu. Peamine ongi endale kindlaks jääda ja sihikindlalt eesmärgi poole liikuda. Kui tahta, leiab väga sageli põhjuse mitte trenni teha. Kuigi jah, mõnikord tuleb olude sunnil ja mõistlikkuse nimel siiski plaanides korrektuure teha. Edu igatahes!

    VastaKustuta
  2. Selle looga seoses meenub paari aasta tagune lugu sellest, kuidas Pärnu Tervise Paradiisi ujulas hajameelsushoos püksata prille kohendades basseini äärele liginesin. Hetk, mis ei iial unune. Õnneks polnud lapsi, naisi ja Soome turiste palju näha, keda hirmutada. Üks naisterahvas oli seljaga ning üks meesujuja alustas just selili uut otsa. Tema pilgust saigi aru, et midagi on vist natuke korrast ära.

    Aga muidu loen huviga, kuidas sul läheb. Oleme vist enam vähem samas ülekaalukategoorias ka :) Püüan ikka lõuna ajal 500m iga päev ujuda (detsembris täitsa toimis). Annab päeva teiseks pooleks kohe sellise hea toonuse. Kui sul on triatlon plaanis, siis minu väike uitmõte on Londoni maraton läbida (eriti peale filmi Run Fatboy Run vaatamist), kuid tunnen puudust jooksma utsitajast ning tuleb samuti toitumine korda saada, mis on vist oluliseim kõigist (Aga süüa on ju nii hea...).

    Ehk tuleb sinu inimkatsest ka särtsu, et asi tõsiselt käsile võtta. Go Tomm Go!

    VastaKustuta
  3. flasher alert! flasher alert!
    Tomm, hea on näha sinu sportliku indu. Klassikuid tsiteerides "ujub mees, mitte trikoo".
    Iseenesest ma võin algatada ka mingi heategevusliku korjanduse, et sulle uued peened spordivuplid hankida. Just let me know.

    VastaKustuta
  4. Jaa, ega varustuse soetamisest ei pääse, seda enam, kui nii kindel siht silme ees.
    Aga palju üldse pikim ujumine, jooksmine ja rattasõit on olnud?

    VastaKustuta
  5. Hea lugu Remka. pikim ujumine on siiani olnud 1000 m rattasõitu polegi olnud pikimat, kõik on jäänud väga lühikesteks. Aga Mari-Liis. Uusi ujumispükse ma keeldun jalga panemast. Need mis praegu on, on täiesti korralikud, lihtsalt nöör tuleb sisse ajada siis kui ujukad kuivad on. Märjalt on seda raske korrigeerida :)

    VastaKustuta
  6. Hehehee, need ujumispüksid on pärast seda eksperimenti rariteet ja lähevad oksjonile kullahinnaga, Mari-Liis ;-)

    VastaKustuta
  7. Ehehehehh Tomm, mul oli mitmeid setmeid aastaid tagasi Pirita purjespordikeskuse ujulas pikantne seigake. Siiaamaani võtav kõrvaotsad õhetama. Läksin enne ujumist dušši alla ja sealt saab kohe ümber nurga ujulasse astuda. paraku unustasin, et mu ujukad nagis rippusid. Astusin siis sealt välja ujulasse ja jäin vahtima. Kaua ma seal seisin, seda ei oska öelda, sest tagantjärgi oli iga sekund tunni pikkune. Nagu sa juba taipasid, seisin ma seal paljalt nagu porgand :))) Keegi nagi ei vaadanud ka mu poole imelikult ja ma ei teagi, kas märgati või mitte. Kui ma siis ise aru sain, olin vupsti dušširuumis tagasi ja pärast oli tükk tegu iseendaga, et ujuma minna. No ei julgenud, nii häbi oli. Nii et Tomm, sinu väike intsident oli võrreldes minu stripishow'ga kökimöki eksole :D

    VastaKustuta
  8. Uskumatu, milliseid paljastusi siit lugeda võib :) Tomm, way to go!

    VastaKustuta