Otsing sellest blogist

reede, 9. jaanuar 2009

LAUPÄEVAL UJUN TARTUS

Mulle Tartu linn meeldib, siin on midagi rahulikku ja samas sellist ürgeestlaslikku. Ärge saage valesti aru, mulle meeldib ka Tallinn, see on mu kodulinn ja mõistagi üldse ka teised Eesi linnad. Tartu on aga selline kuidagi eriline, inimesed ka. Ülikool ilmselt...

Ah et miks ma Tartus olen? Sellepärast, et homme on ujumistrenn Ain-Alariga. Arvult siis kolmas juba. Panen väikesed nipid ka kindlasti homme üles, mida õppisin.

Seniks aga vaadake Youtube'ist videosid - need leiate paremalt. Üks kirjeldab seda, kuidas arsti juures oli. Teine annab edasi vahetu emotsiooni pärast esimest treeningut.

Lisan lingid siia alla ka, juhul kui te ei viitsi hiirega nii kaugele ujuda - see on ikkagi oma 10 cm :)

I osa: http://www.youtube.com/watch?v=WtGmFX_NEfM
II osa: http://www.youtube.com/watch?v=3ldCUjRxOo8

4 kommentaari:

  1. ohoh, mis kell trenn on? ma tuleks kohe kiibitsema, äkki hakkab tublidus ja tarkus mulle ka külge ;)

    VastaKustuta
  2. Heips,
    Kas homme pole mitte seal see veepalliturniir või midagi? Igal juhul käisin täna ujumas. 250m soenduseks siis 1km ja siis 250m lõdvestuseks. Muideks naise vanaema ütles sinu triatloni plaani peale, et see nunnu memmepojanäoga poiss sellist asja ette ei võta:) Kanal2-s hoopis pidi olema üks vahva tüüp kes igasugu kõrbetes on ratast sõitmas käinud vms, et see sinna läheks seda ta juba usuks...
    Mine nüüd võta näpust. Mis kell homme hullate auras?

    Terv,
    Ranno Kukk

    VastaKustuta
  3. Muahhhahahahaha :)
    Ütle palun prouale edasi, et ma ei ole muidugi nii vahva tüüp, et sõidaksin mootorrataga kusagile kõrbesse. Aga muidu nunnu memmepojanäoga poiss tervitab ning palub lisada, et räägime sellest loost 9. augustil...
    Muidu Auras kell 11. Tomm

    VastaKustuta
  4. Laupäev:)
    Ärkasin alles ja trenni veel ei jõua. Lisan siia ühe naljaka seiga veel. Eile olin aura juures maximas ainuke loll kes ostis kodujuustu, kurki ja beef jerkyt:) Teised vaatasin mind nagu debiilikut endal kärud korvid õlut täis (halloo reede õhtu ju!):D
    Kirjutas siis ilusti siin kuidas sul läks ja proovime järgmine kord kui Tartus oled kindlasti ühe trenni koos teha.

    Edu,
    Ranno Kukk

    VastaKustuta