Otsing sellest blogist

laupäev, 17. jaanuar 2009

6. TREENING UJUMINE

Ujumine algas hilinemisega. Tööl läks suts kauem ja siis pidin Aia tänavale jõudmiseks kiirustama. Jäin u 20 min hiljaks. Aga õnneks tegi Ain-Alar ise ka trenni ja väga hull ei olnud kogu see lugu.

Trenn oli siis 200 m ujumist koos harjutustega. Kord vasak, kord parem käsi ees.
Seejärel otsa 3x200 m krooli - mis siis treenis vastupidavust. Ning lõpetuseks otsa 200 m rinnuli. Kokku täpselt 1 km. Puhkused iga 200 meetri järel.

No ma ütlen seda, et seekord oli veidi raskem kui eelmistel kordadel. Küll oleks tahtnud kõigi nende vastupidavus200meetriste otste juures u. 100 meetril puhata. Aga ei lubanud seda luksust endale. Ilmselt Ain ehk isegi oleks lubanud. Aga ma ise ei saa algusest peale võtta endale sellist lodevat tahtejõuetut hoiakut. Sest see on täna 200 meetrit, aga 8. augustil võivad sellised võimalikud järeleandmised kalliks maksma minna ja sellepärast ma endale neid ei teegi. Allahindlusi ei tee.

Ainus mis mulle veidi muret teeb on see, et ajad ei ole täna väga roosilised, st sellise ujumisega ma 40 minutiga 1,9 km ei läbi. Hea on muiudgi see, et ma kirjutan 6. treeningust, mitte 60nendast. Seega jõuab.

Enesetunne on kuidagi mõnus. Treenitud on peaaegu 2 nädalat tänase seisuga ja mulle tundub et kõik on tõusnud. Töövõime, tuju, treeningtulemused muidugi ja see on positiivne. Mulle tundub, et kõik on kuidagi värvilisem kui 2 nädalat tagasi. Ja muidugi pean möönma, et olen kaotanud 3 kg kaalu, mis küll ei ole mu eesmärk, aga siiski.

Aga vat nüüd olen väsinud kah. Kobin magama, et homme hommikul laksida Saaremaale. Järgmine blogi sissekanne tuleb juba metssigade, Suure Tõllu, kadakate, praamide ja tublide Saaremaa inimeste juurest. Kepingu varustuse võtan kaasa - sest plaan on teha paar kiiremat liigutust treeningplaani väliselt.

HÖ! (head ööd)

3 kommentaari:

  1. Toomas, mina hakkan ka triatloni tegema. Ujumistrenni teen kolm korda nädalas. Jalgratas on mul olemas. Ja jooksen ma sinust kiiremini.

    VastaKustuta
  2. Tere Anette, hea plaan. Ujumine ongi üsna oluline. Ja kui Sul ratas ka olemas on, siis see on üsna tubli juba. Viimane kord kui me võidu jooksime, siis olin muidugi tegelikult mina kiirem, aga hea küll. Võibolla pikka distantsi Sa jooksed tõesti paremini :)
    Stardis näeme siis!

    VastaKustuta
  3. Ma nüüd ei teagi, kummale siin pöialt hoida enam - kas Anettele või Tommile :)

    VastaKustuta