Otsing sellest blogist

reede, 12. märts 2010

33: KUDJAPE UPA SUUSARAJAD ON OOTEL

... sisuliselt on nad Saaremaal kenasti ootel, et neid rohkem külastataks. Eile kui ma neid mõõtsin, siis kohtasin seal kokku nelja inimest. Kaks tüdrukut läksid mööda neist, üks suusataja sõitis must mööda ning üks pani parasjagu asju kokku ning lahkus kui mina suusatama hakkasin. Samas võib vabalt olla, et pärast tööd hakati seal ka oluliselt rohkem sõitma, sest minu sõidud lõppesid umbes 17 paiku. (Mul on nimelt puhkus)

Algne plaan oli teha rahulikult 6 km suuska - sest ma päris täpselt ei teadnud kui kaua sellega läheb. Et ma vabastiili asjus natukene olen skeptiline sõitsin oma vabastiili suuskadega ikkagi klassikat - paaristõukeid ja nii. Suusarada oli üsna heas seisus - natukene jäine, aga muidu väga äkiline ning kiire kuidagi. Kui 6 km oli sõidetud, sai üsna selgeks, et see on liiga vähe ja ma lasin 3 km veel peale. Kokku niisiis 9 km ja 55 minutit.

Hea oli sõita. Tuul küll vahepeal puhus lageda peal vastu, aga see mind ei morjendanud. Mõtisklesin oma väikeseid mõtteid ja andsin ainult hagu. Ma olen küll väga suur sõpradega koostreenimise entusiast, ent vahel on mõnus ka päris üksi kilomeetreid mõõta. Korrastab mõtteid ja annab jõudu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar