Otsing sellest blogist

reede, 5. märts 2010

30: H20 KAAMERAGA

Kolmekümnes treening leidis aset 25 meetrises MyFitnessi basseinis Rocca al Mares - mis iseenesest on täitsa kobe paik. Küll on minu hinnangul 25 m basseinis veidi raskem ujuda kui 50 m, sest edasi tagasi sõelumine tüütab ühel hetkel lihtsalt natukene ära. Aga, selle vastu aitab muidugi oma mõtete korrastamine ja rütmi tekitamine. Kui ujudes saavutada hea rütm, mõtiskleda omi mõtteid, siis õige pea ei pane enam ujumist tähelegi ja on võimalik kulgeda sellises transilaadses seisundis tunde.

Mina seekord tunde ei kulgenud, pigem vastupidi. Treeningus oli külas Ringvaate töökas kollektiiv, mistap olid ujumises väikesed pausid, kuid umbes tunnikese me basseinis siiski veetsime. Jagasin muljeid ja kogemusi - st kõik mida ma ujumisest tean, rääkisin ära. Seda pole palju ja kahtlemata on võimalusel paslik ikka ujumistreeneriga ujumist proovida, aga algajale ma usun tuli ikkagi kasulikke mõtteid ja nõuandeid. Ujusin muidugi ka, kas ehk km jagu tuli kokku, võimalik - samas ma pead ei annaks.

Nüüd kindlasti on tekkinud küsimus, miks ma ujun - kui mu eesmärgid on seotud jooksu ja jalgrattaga? Aga sellepärast, et see on väga väga hea üldfüüsiline treening - mis kaasab pea kõiki lihasgruppe ning samas on ka veidi lõdvestav. Lisaks sellele olid esmaspäevane ja teisipäevane treening võrdlemisi tugevad, nii et veidi kergem trenn oli selles faasis vajalik.

Lõpetuseks - ujumist soovitan ma aga julgelt kõigile neile, kes praegu leiavad, et aeg oleks trenni tegema hakata. Ujumisega alustamine on mõistlik ja tervislik - ei piina Teie liigeseid ei tee muud moodi liiga. Oluline on mitte rapsida ning rahulikult vee peal liueldes edasi minna. Vähe haaval alustades, jõuab ujumisega peagi pikemate otsteni ning siis juba märkamatult on võimalik ühe treeninguga läbida km, siis poolteist ja lõpuks kaks, kolm kilti.

2 kommentaari:

  1. Millal saade eetris on või oli ning kas seda kordust ka näha saab? Tegelikult huvitaks väga Su ujumistreeningute vaatamine, kus ka tehnikanõuandeid jagate :) Ehk oleks võimalik need Youtubes kuidagi paremini organiseerida, et kõik Inimene Suudab klipid oleks kasvõi ühes kanalis koos?
    Ette tänades ja edu!

    VastaKustuta
  2. seda saad vaadata ringvaate kodukalt - http://etv.err.ee/arhiiv.php?otsing=ringvaade aga Sul on ses mõttes õigus, et peaks natukene organiseerima küll. Tomm

    VastaKustuta