Otsing sellest blogist

kolmapäev, 27. jaanuar 2010

13: 60 MINUTIT POOLA SARJA "PRIME MINISTER" VAATAMIST

Miks ma panen sarja vaatamise treeningu alla? (numbrid postituse ees tähendavad justnimelt siin blogis uue eesmärgi suunas tehtavaid treeninguid). Sellepärast, et ma küll vaatasin Poola sarja "Prime minister" (tänud Olavi Paide), aga samal ajal väntasin täpselt 60 minutit jalgratast kah. Sari muide, on väga põnev, poliitikast intriigidest ja kõigest muust.

Treeningust: mitte ükski võim ei sunni mind minema -20 õue jooksma, kõndima, kepingutama, suusatama, võimlema, kelgutama või tegema midagi muud. Jah kui kellegi heaolu sellest sõltuks, siis ma ilmselt läheksin. Kui ei sõltu, siis lihtsalt lolli mängima ma ei taha minna. Oleks -15, läheks, oleks ehk isegi -17 ka võib-olla veel läheks. Aga -20ga ma ei lähe ja kõik. Pole vist ka väga tark ennast õues piinata. Siin tugevamad mehed kui mina on saanud kurgu haigeks sellistes tingimustes õues treenimisega. Seepärast jäingi tagasihoidlikuks ning treenisin sisetingimustes. Kuidagi on juhtunud nii, et meie maja all on olemas üks ratta-trenažöör, mis on võrdlemisi hea. Selle peal kannatab trenni teha küll. Mida ma ei kannataks, see on selline tuim sõtkumine. Et lihtsalt istud rattale ja annad ühe koha peal kuuma. See ei ole eriti vaheldusrikas treening ning ajab suhteliselt kärmelt juhtmed kokku. Kui aga võtad ühe laua, asetad selle peale tooli - asetad selle kaadervärgi trenažööri ette, paned sinna peale arvuti ning vaatad mõnusat sarja või filmi samal ajal kui väntad - siis see ma ütleks on täitsa lõõgastav ning 60 minutit tundub väga kiirelt mööduva ajaühikuna.

Igal juhul tundsin ma ennast täna veidi rumalana, sest pole varem trenni teinud eriti seal allkorruse pisikeses jõusaalis. Viskasin pilgu masinatele ka peale ja mulle näib, et kui õues on -15, siis saan ma sisuliselt kodust lahkumata paljud trennid edaspidi tehtud. Tõsi - siin ei tohi muidugi laisaks minna ja hakata kõiki treeninguid siseruumides tegema, ent praegu ma seda ohtu eriti ei näe. Eeldusel muidugi, et meile pole saabunud minijääaeg, missugust võimalust ma päris lõpuni ei välistaks... :)

4 kommentaari:

  1. Ehh Triin ju ütles,et on TALV mitte minijääaeg, nii et ilmselgelt sa ei saa vabastust välitreeningutest kui soemaks läheb :)

    VastaKustuta
  2. Ei mingeid allahindlusi. Talve naudime täiel rinnal! :)

    VastaKustuta
  3. Tubli. Kohe näha, kelle jalas püksid on. :))

    VastaKustuta
  4. Tänapäeval on meil tekkinud päris head võimalused liikumisharrastuseks nii sees kui väljas (indoor ja outdoor). Ise olen rohkem väljas liikuja ja kogu eelmise nädala sain nautida talve Otepääl ning käia ka iga päev 2 korda väljas suuskadel. Neljapäeval -20c ja tuulega näit. piki maratonirada Otepäält Matule ja tagasi (2,5 tundi, ca 25 km). Oli küll tõeline eneseületus, kuid metsavahelistel lõikudel (näit. Hobusemäe kandis) tõeline nauding. Ja muidugi see fantastiline enesetunne pärast õhtust sauna ja õlut! Aga kui ikka ilm sant on ja sellist head suusarada lähedalt võtta ei ole, siis muidugi sobib ka sisemine treening veloergomeetril või jooksulindil. Selle viimase kohta kuulsin (just samal õhtul saunajärgsel afterskil) hea loo oma sõbralt Toomaselt (mitte Luhatsilt). Ta oli suvel juhuslikult käinud Nõmme keskuses ühes kaasaegses spordisaalis, kus paar härrasmeest sörkisid jooksulindil, seljaga akna poole, kust avanes ilus vaade Nõmme männimetsale. Ees oli neil aga monitor, kust sai valida ekraanile pilti maanteest, metsast, mererannast jne.!!! Ja küsimusele, et miks nad sinna seljataha metsa sörkima ei lähe, vastati et nad harjutavad personaaltreeneri plaanide järgi!

    VastaKustuta