Otsing sellest blogist

esmaspäev, 25. mai 2009

69 TREENING: METSAJOOKS

Te olete tundnud seda tunnet pärast tööd, istudes diivanil - et tuleb magus uni. Ja tuleb ja tuleb ja ongi käes. Jäin pärast tööd täna magama. Aga kuna oli kokkulepitud treening kell 19:30 metsas kolleegidest sõpradega, siis poldki midagi parata. Õnnelikult ärkasin kell 19:08 üles ja sõitsin metsa.

Peagi saabus Ester koos Heikiga ning Hanno. Ja jooks läks lahti. Kuivõrd Heiki ja Hanno on mõlemad maratonimehed - siis oli selge et me Estriga jäime teiseks paariks ja alustasime väga rahulikult. Oma 20 minutit jäime liidritest maha, võib öelda. Aga siis saime metsas taas kokku ja jooks kulges mõnda aega neljakesi koos. Ester ja Heiki umbes 35 minuti pealt siirdusid kodusesse miljöösse. Meie Hannoga aga kütsime edasi. Metsas on äge. Männid lõhnavad kevadiselt. Üldse on paljud taimed imemõnusalt lõhnama hakanud, nii et mets on nagu üks suur healõhna kogum. Nagu mesipuu. (Imelik võrdlus, aga hea küll :))

Kokku jooksin seega täna 54 ja pool minutit. Pärast tegime mõningad venitused veel peale, mis andis treeningu kogukestvuseks umbes tunni. Venitustest on abi - juba tunnen, et muidu oleks jalad ilmselt väga haiged. Paar head nõksu ka veel. Kui joosta mäest üles, siis tuleks võtta järjest lühemad sammud. Kui mäes alla joosta, siis tuleks jalg lasta pikaks nö. Anda ennast füüsikaseaduste hoolde ja niiviisi mäest alla joostes taastuda. (Hanno soovitused) Ja kiirustada ei maksa kohe alguses, esimesed 10 km pikamaajooksus ei loe midagi. Viimased 5 on need, mis olulised on...

12 kommentaari:

  1. http://ksskss.blogspot.com/ avaldas postituse

    Wednesday, May 20, 2009
    Kas keegi usub veel, et Tomm suudab?

    Usuga viiakse mägesid paigast, aga meest peab ka olema. Tommil ikka on küll.

    VastaKustuta
  2. uskujaid on palju, aga tomm peab ise mees olema. Praegu ma vaatan, et ujumisel on treening mõtestatud ja intensiivne,samuti rattas, aga jooksmisel vabalooming. kas see on taotluslik?

    Tahtmist sulle. Mait

    VastaKustuta
  3. See kui kogu eesti rahvas ei "näe" "kuule" Tomi jooksutrennide peenmehaanikat ei tähenda et mees selles vallas edusamme ei teeks. Olin eile ise kohal ja võin kinnitada et vorm on Tomil tõusuteel ka jooksus. Aga muidugi teistpidi aitavad nõmedad kommentaarid Tomil sportliku viha kasvatada ja ennast trenniga veel rohkem tappa :) Niiet pange aga härrased Anonüümsed edasi oma kahklusi, kõhklusi ja hinegvärinaid ;)

    VastaKustuta
  4. pea nüüd hoogu heiki. esiteks ei ole tegu anonüümsega , alla on kirjutanud mait, kes ka teeb ettevalmistusi läbida pühajärve triatlon edukalt.arvestades ,et tommil on suured ja targad treenerid ja edukad sportlased(väga), siis oli küsimus esitatud selleks ,et endale teha sellest järeldusi ja võimaluse korral teha enda treeningutes korrektiive. vale koht tõmblemiseks. hoian väga pöialt tommile ja sorry ,kui valesti aru saadi.nõmedaid kommentaare võid mujalt lugeda, mitte siit

    VastaKustuta
  5. Mismõttes ei tee ära?

    Ma alustasin 2006 sügisel trenniga, suutes joosta järjest 200m ja ujuda 25m. 2007a. augustis tegin Paide poolpika läbi. Tõsi, jäin absoluutselt kõige viimaseks, aga lõppetasin. Ja lõpetasin 1,5h enne limiiti.

    Mitte mingit küsimust pole kas Tomm asja ära teeb või mitte. Teeb. Ja teeb probleemivabalt. Valus on küll, oi küll on valus. Aga emotsioon on võimas pärast.

    Minu 2 senti.

    VastaKustuta
  6. Ahjaa, täpsustuseks veel. Mul ei olnud treenerit, mul ei olnud toitumisspetsialist ja mul polnud mitte ühtegi toetajat samuti.

    Selles suhtes olen 100% veendunud Tommi edus.

    VastaKustuta
  7. Tere!
    Jõudu sulle ka minupoolt:)

    Nimelt, ma proovisin ükspäev basseinis läbida täispika triatloni ujumisdistantsi. Ajaks sain 55minutit ja 25sekundit. Kui tekib võimalus, siis äkki oleksid nii lahke ja küsiksid Ainilt, kui suur võiks olla erinevus 25m basseinis ujutud aja ja avavees ujutud aja vahel. Vastata võiksid siia samasse teemasse.

    Aitähh!

    VastaKustuta
  8. Müstiliselt vennad ujuvad ikka, täispikk distants alla tunni. Endal õnnestub konna ujuda 0,5 kilti 30 minutiga ehk siis 4 korda kiiremini peaks ujuma hakkama, et alla tunni ära teha, see on juba ulme valdkonda kuuluv. Krooli ujub muidugi natuke kiiremini, aga ikkagi. Treeningutega alustasin alles mõni nädal tagasi.
    Ise plaanin järgmise aasta Eesti Ironmanil ujuda alla 1h 30min, eks näis, kas õnnestub.

    VastaKustuta
  9. Tomm, pekki ma ei või, mingid tüübid siin kahtlevad sinu suutlikuses. (a'la ksskss - süda läheb pahaks) Vaata, ma ütlen, need on sellised paksu valge nahaga tüübid, kes pole elus pudel viina ühe õhtu jooksul nina peale ära joonud, Nad pole iial teinud elus ennastsalgavaid pingutusi (füüsilisi kusjuures), sest nad on elu aeg istunud klassis/loenguruumis/kontoris ja kasvatanud tselluliiti, mis isegi välja ei paista - see on mentaalne. Lihtsalt sellised kahtlejad tuletavad mulle vägisi meelde mu endised klassikaaslased, kes olid küll heade hinnetega, korralikud, edasijõudvad, aga mutrikesed. Nagu ühiskonna Mongoolia. Tead küll, mida ma mõtlen. Voolusängi voonakesed. Isegi oma boyfriend'i või -girl'i muusikalist maitset ei ole nad suutelised mõjutama, veel enam, muutma ka mitte. Maailmavaatest rääkimata. Kui seee neil üldse olemas on või pigem on voolusängi voonakene. Mina usun, et sa suudad. Ja perse kõik, kes ei usu. Päriselt ka. Muah.

    VastaKustuta
  10. oskad sa öelda(ambiti...), kust kohast loed sa välja , et keegi kahtleb tommi pühendumises ja võimetes. hoidke parem jõudu 8 augustiks, et tommile kaasaelada ja toetada teda jooksu 17 km edasi.

    VastaKustuta
  11. tsau Mait, ega keegi pole jah, aga kui sa loed:
    http://ksskss.blogspot.com/
    siis nii on ju kirjas.
    aga muidu, ära minu kommentaaridele liiga palju tähelepanu pööra, sest ma olen siin lihtsalt väljas kui Tommi kõige vihasem õhutaja ja kaitsja. kolleegid ja väga head sõbrad nagu me oleme.

    VastaKustuta