Otsing sellest blogist

pühapäev, 17. mai 2009

64 TREENING: KOSEKLOOSTRIMETSA-JOOKSUMETSA

Jooksutreeningu tegime Estri ja Heikiga tegelikult juba reedel. Miks ma pole varem kirjutanud? Aga sellepärast et reedel käisin peale trenni Trincu, Hannese, Kerli, Estri, Heiki ja Jüriga kinos, eile oli tihe kultuuriprogramm: Türi Lillelaat-No.99/Peavahetus-Eurovisioon. Ja no polnud väga aega...

Nüüd aga treeningust. 30 min jooksu rahuliku tempoga + venitused peale nägi seekord ette minu trenn. Ja kuivõrd Ester ja Heiki olid nii armsad ning otsustasid minuga koos treenida, siis läksid need 30 minutit hiiglama kiiresti. Võiks isegi öelda nagu mõte. Jooksime nii, et saime lobiseda, st sörkisime. Pirita jõeäärne ala on ilus. Hiirekõrvus puud ja põõsad ja vulisev jõgi, üsna hea ümbrus. Päike lõõskas ka üsna soojalt ja see mulle meeldis. Rääkimata seltskonnast, mis oli suurepärane.

Aga mulle näib, et pean tegema pisukese investeeringu ning vaatama omale korralikud botased. Päris äge sõna, kas pole. Tavaliselt kasutatakse toss ju. Aga toss mulle eriti ei meeldi. Seega siis botased. Sellised, millega poleks valus joosta ka asfaldil. sest kui ma ei eksi, siis Pühajärvel eriti liiva või laastpõhjaga rada ei ole. Praegu jooksen ma oma vanade käimadega ning mulle tundub, et nad hakkavad äärest ära lagunema. Ühed botased on mul jooksuks veel, a need on täpselt parajad ja iga kord kui jooksmas nendega käisin, siis olid suurte varvaste all verised triibud - mis ei ole eriti mõnus. Seega nendega pole jooksutrenni mõtet teha. Jooksubotas peab olema 1 nr. suurem kui see, mis Su jalanumber on, sellist nõu on mulle antud. Kui olen jõudnud ostuni, siis kirjutan kriteeriumidest, mille alusel valisin.

Lõpetuseks, nädalavahetus on olnud suurepärane. Reedel oli kinos Inglid ja Deemonid, mis on minu meelest oluliselt parem kui Da Vinci Kood - kui me räägime Dan Browni raamatute ekraniseeringutest... Türi Lillelaat on ilmselt üks kõige ägedamaid kevadsündmusi Eestis, rahvast oli murdu. Seal ma viibisin koos ema ja õega ja meil oli uskumatult meeldiv päeva esimene pool. Päeva teinepool oli ülimalt meeldiv teatriskäik koos Trincuga. Peavahetus on tükk Uusbergidelt, peaosades Priit Võigemasti ja Märt Avandiga. Ekstraklass, ma ütleks. Ja õhtu lõppes Eurovisiooni lõppkontserdiga, kus Sandra ja Urban Symphony sõber Sveni dirigeerimisel saavutasid 6. koha, mis on väga -väga tubli saavutus. Kohe mazhoorselt hea meel on nende pärast.

Mis kõige parem, nädalavahetus pole veel läbi. Täna õhtupoolikul võite kohata punases ratturit - see olen mina, kes teeb oma järjekordset rattaringi :)

4 kommentaari:

  1. Botased soovitan osta Pirita New Balance poest (Regati pst 1 - 5PE, tel 5057070), seal väga asjalikud müüjad, tõsised jooksufanaatikud. Seal peaks praegu ale ka kestma veel.

    VastaKustuta
  2. Ja ära unusta seda, et kõik botased ei soobi kõigile jalatüüpidele! Vale jaltsivalikuga keerad omal liigesed nässu.

    Selleks tarbeks on jooksusammu uurting, kas siis lindil või spets alusega. Ma ei tea kas Ragati pst. 1 seda kohapeal teeb, aga kindlasti tee oma jalauuring ära. Pole ilmselt mitte midagi hullemat kui vigastus, mis treenida ei lase.

    VastaKustuta
  3. Seal Regati poes on spets alus, millega määratakse alustuseks jalakuju ja siis müüja toob ise sinu jalgadele sobivad botased, riiuli äärde kaupa umbes valima sind ennast pm ei lastagi :).

    VastaKustuta
  4. Mina isiklikult soovitaks sul osta Asics Gel Kayano tossud. Need on hinnaklassi poolest kallid (~2500 eeku), aga kvaliteeti on rohkem, kui nende eest välja peab käima. Tossud on väga hea toestusega, väga vastupidavad ja sobivad ideaalselt inimesele, kes pole proff, on suurema kehakaaluga - aitab säästa põlvi!!!!

    VastaKustuta