Otsing sellest blogist

laupäev, 9. mai 2009

61 TREENING: ÜHISTREENING - SÖRK HARJUTUSTEGA

Arvake ära, kas täna hommikul oli ilus ilm või sadas vihma? Õige vastus on, sadas vihma. Ja sellest johtuvalt ei uskunud ma eriti, et peale minu ja Ain-Alari kedagi sinna toredale ühistreeningule üldse tuleb. Okei - võibolla Andre filmima.

Aga läks hoopis teisiti. Ühistreeningus oli kokku 14 inimest ja meil oli hiiglama tore. Vihma küll sadas, vahepeal paistis päike. Aga see ei häirinud mitte kedagi. Kõigepealt võtsime kerge sörgiga, mis kestis u 10 min ühe metsatuka ära, misjärel jõudsime just parajale liivapõhjaga sirgele. Sirgel said tehtud harjutused - nagu põlvetõste, sääretõstejooksud, väljaasted, hüpped jne. Igal juhul on praegu neist neetud harjutustest jalad nii haiged, nagu oleks keegi puuhaluga mind 15 min tagunud. Ma ei tea, kas kaasvõitlejatel on sama tunne, ilmselt treenitumatel mitte. Mul igal juhul on valus istuda :).

Sellele järgnes u 30 minutit või natuke peale jooksu. Sörki, rahulikult. Misjärel tegime vajalikke venitusi. Ja venituste lõpuks tuli päike välja, mis kahtlemata oli armas. Tark on venitada pärast iga jooksu sain ma aru. Mis pulssi puudutab, siis sellest ma parem ei räägi, sest see läks nii kõrgeks, et nii suuri numbreid ma ei tunnegi. Igal juhul peab nüüd natukene selle pulsiga järele andma ja pigem keskenduma sellele, et korralikult joosta. Ehk alguses pisut vähem, aga mitte nii väga kõndima, sest muidu treenitus ei tule. Ning 3 kuud aeroobset põhja peaks looma eeldused jooksuvõime arenemiseks küll.

Sedasi siis. Lõpetuseks, tahan kõiki tänased osalejaid väga tänada, et viitsisite tulla ja koos treenida. Mu meelest on oluliselt lihtsam grupis kui üksi metsaalust künda. Kui Teil oli samuti tore, siis võime vabalt muuta ühistreeningud selliseks vahvaks traditsiooniks - n. kord 2 nädala tagant vms. Igal juhul järgmise nädala jooksul loodan üles saada ka video meie trennist.

7 kommentaari:

  1. mul on nii kahju, et ei saanud osaleda. ootan järgmist ühistreeningut!

    VastaKustuta
  2. Täitsa mõnus oli tõesti...ainult need väljaasted olid surm - teinekord enam selle harjutuse õnge ei lähe :)

    VastaKustuta
  3. Mina olen ülirahul!!! Hea seltskond. Eluterve huumor, ja maailma tipptasemel treenerid (Tom ja AinAlar). AinAlari kommentaar minu küsimusele, mis vigu profid treeningutel kõige rohkem teevad on kindlasti laiendatav ka elule laiemalt (vastus oli et alati tasub teha oma trenni ja võistelda oma võistlust mitte jälgida mis konkurendid teevad) Niiet Tom mina nii tagasihoidlik ei oleks ja usun et seltskonda oleks ka tihemini toimuvates ühistrennides. Sest nagu näitab vana triatlonihundi Rainer Nõlvaku eeskuju, et kui on hea ja äge algatus siis leidub ka järgijaid. Ühesõnaga: Tom sa hakkad vaikselt Evelin Ilvesega konkureerima Eesti rahva spordisõbraks kasvatamisel :) ps. ja nende väljaastete toel on minu pepulihased poole suuremad kui üleeile :)

    VastaKustuta
  4. Tomm juba konkureerib Eveliniga ja suurelt. Siinpool üks isik, kelle kepinguharrastuses on 'süüdi' Tomm ainuisikuliselt!

    VastaKustuta
  5. Mina käisin täna, iseseisvalt. Tommi auks:)Tegin vist umbes sama ringi, mis teie eile. Ja ootan järgmist ühistreeningut!

    VastaKustuta
  6. Tänud mõnusa ühistreeningu eest! Jään ootama edaspidiseid :)
    Valdo

    VastaKustuta
  7. Aitüma toreda elamuse eest!
    Järgmise korrani :)

    VastaKustuta