Otsing sellest blogist

esmaspäev, 4. mai 2009

59 TREENING: MA OLIN 3 MINUTIT KIIREM + RATTARIKKAD!

Täna käisin basseinis ujumas. Ja mitte lihtsalt ujumas, vaid ujumas kõige pikemat distantsi. Kokku 1700 meetrit. Mööngem, et ma ujusin u 300 m konna ning muu distants oli krool. Harjutusi tegin, aga tegin ka 300, 400 ja 500 m otsi.

Eelmisel või üleeelmisel nädalal oli mu 500 m aeg 15 minutit. Täna oli see 12 minutit. Olin isegi üsna rahul selle 3 minutilise edenemisega. Mõistagi ei saa selline edenemine olla igapäevane nähtus, aga tore ikkagi.

Aga ma tahan rääkida hoopis rattasõidust tegelikult. Täna said ERRi töötajad oma kasutusse 25 jalgratast. Hawaii ja Eesti rattarikkaks kampaania käigus. Meie omad saavad 3 nädalat ratastega sõita ja samal ajal panevad mõned twitterisse ka oma muljeid kirja. Mis on äge. Mina omale ratast ei võtnud, sest mul juba on, aga käisin niisama kolleege moraalselt toetamas, sest rattasõit on ajavõit ma ütlen. Liiatigi väga meeldiv kasulik-kohtub-tervislikuga tegevus.



Ühtlasi olen ma hakanud tähendama ühte huvitavat seika, nimelt kui rattaga sõitmas käia, siis väga paljud rattamehed noogutavad lõbusalt Sulle ja viipavad käega. Ja mis kõige südantsoojendavam - nad teevad seda ka siis, kui Sa ise oled n. masinaga või niisama tänaval käid. Võimalik et mulle ka lihtsalt tundub ja ma tahan näha igal pool positiivset. Aga võimalik et nii ongi. Ja kui on - siis on see ju üks hiiglama ilus ja armas toetusavaldus.

Isiklikust elust ka või nagu maestro Kersna ütleks, pisukene hingeline striptiis: Triin tegi täna lillkapsahautist, sinna juurde olid suitsuräime võileivad - nõnda et kui ma ujumast koju jõudsin siis oli kogu kodu suitsuräime ja lillkapsa aroomi täis, mis on üks hiiglama mõnus teretulemast-koju-laks. :) Teinekord pole õnneks palju vaja!

2 kommentaari:

  1. Kui ujud km 25 min siis oled päris hästi arenenud (kui sa nüüd ei peta meid muidugi:)) - seda võib juba ujumiseks nimetada.
    Jätka samas vaimus!
    M

    VastaKustuta
  2. ERR peab vist Luhatsit tänama tubli teavitustöö eest, et rattad neile anti. Tahaks ka!

    VastaKustuta