Otsing sellest blogist

esmaspäev, 11. mai 2009

62 TREENING: TÄNANE TREENING LÄKS AIATAHA

Arvate et mul tulevad alati treeningud kenasti välja? Tühjagi. Täna läks täiesti aia taha mu trenn. Ujusin. Vaja oli 1800 m. Ma tegin 1200 m. Jalad olid nii haiged, et hommikupoole ma ei saanud isegi käia - seda mõistagi tänu jooksutreeningule laupäeval. Õigemini harjutustele, mis siiamaani mõjuvad. Ja üleüldse, kui Triin poleks peale käinud, siis ma poleks trenni üldse läinud. Laiskus!

Hommikupoolikul sain puugisüsti ka - vaktsiini siis, et puukentsefaliit ei tikuks ligi kui mõni puuk isegi kipub. Ja ma ei tea. Kas see oli sellest süstist, laupäevasest trennist, minu treeningdistsipliini puudusest või millest. Aga nõrk olin. Ja ei jaksanud trenni lõpuni teha.

Võite mu peale näpuga näidata ja naerda!

Olen täna pehmo!

8 kommentaari:

  1. Näitagu näpuga see, kes pehme pole olnud.
    http://vettmerre.blogspot.com/ autorina hoian parastamise koha pealt madalat profiili.
    Tagasilöögid on vastikud taluda, kuid ainult hellitustega pole edust ka mõtet unistada.

    VastaKustuta
  2. Ehh Sa tegid 1200 puudu jäi vaid 600 see on sama hea kui mitte midagi :) Pealegi olgem ausad mul jääb igapäev 10000 sammust puudu eee niiumbes miljontriljon ja mul pole isegi nii ilusat eesmärki kui sul kuhu pürgida!

    VastaKustuta
  3. hea, et üldse läksid ja tegid:) muide, kangete lihaste vastu aitabki teinekord ujumine - töötab massaažhina, lõdvestab ja kiirendab taastumist. niiet, kui trenni-intensiivsusega ei jõua, siis niisama solberdamisestki on kasu:)

    VastaKustuta
  4. Nõustun eelpoolkõnelejatega. KÕIK on pehmed. Vean kihla et iseg Ain on trenne vahele jätnud kui väsimus tapab.

    Miski tark triatloniraamat (Going Long äkki) väitis, et viletsa kvaliteediga trenni pole mõtet tehagi. Parem on vahele jätta ja puhata.

    VastaKustuta
  5. Ähh, puugisüst muidugi mõjub, mõne võtab see täitsa rajalt maha, mis veel trennist rääkida. Ja kui see Sul ka sellest ei olnud, on vähemalt võimalus eneserahustuseks selle süsti taha pugeda ;)

    VastaKustuta
  6. Pehmo oled, pehmo. Ma olen seda alati öelnud. Vaskuss ja pekinägu eksole. Nüüd veel mudakoon ja näriline. Nõrk. Mis sa mõtled, et ma seal (misiganesselletriatloninimioligi) publiku hulgas peaks nagu rõõmus olema, kui sina siuke õu õu õu nõrguke oled!!! Võta ennast kätte ohmu!

    VastaKustuta
  7. Pehmooooooooooo! Treenida tuleb mitte vinguda. Sa ei tee sellise tempoga triatlonni küll ära.

    Arvi

    VastaKustuta
  8. Noniiiiiiiiii! Aitäh innustamast. Kohe läks tunne tugevamaks trenni teha, et teile põrsastele näidata, et inimene suudab!

    VastaKustuta