Otsing sellest blogist

neljapäev, 29. aprill 2010

TERVISEJOOKSU VÕIMALUSED AVANEVAD KOLMAPÄEVITI


(foto: Jarek Jõepera)

Selline jutt ka veel. Et kes tahab praegu jooksmisega alustada või ka kepikõnniga, siis on praegu selleks suurepärane võimalus Eesti Energia tervisejooksu näol. Sealjuures on iga nädal erinev võistluspaik - nii et igav ei tohiks ka hakata. Põhimõte ongi selles, et saad sõpradega kas kolmapäeviti jooksmas käia või neljapäeviti kepingut teha. Distantsid sealjuures ei ole mingid tapvalt pikad, vaid 3-5 km, mille kohta ma ütleks, et kui ma jooksen treeningus tavaliselt kusagile 9 kanti, siis 3-5 on lahedalt tehtav igal inimesel. Igal juhul on kasud sees - ükskõik kumma võimaluse kasuks siis otsustad. Tuleks mõnus punt kokku panna - 5 inimest on ideaalne ja ennast ära registreerida. Kui iga kord jooksma ei jõua, midagi ei juhtu, aga kui jõuad, siis on veel eriti hea. Tervisele teeb see igal juhul korraliku pai! Kogu vajalik info on siin.

8 kommentaari:

  1. Palju õnne tallinn=eesti energia

    Aga kuidas on kuulus posterisportlane olla? =)

    VastaKustuta
  2. sama tunne mis olla lihtsalt amatöörsportlane.

    VastaKustuta
  3. Jama on see, et ei saa üksinda/kahekesi käia:( meil ei õnnestu sel aastal tiimi kokku saada erinevatel põhjustel ja siis jääb endal ka minemata..

    VastaKustuta
  4. Täitsa nõus. Selle ürituse loogika on täiesti äraspidine... Ehk mõne inimese toob säärane süsteem ka juurde kuid neid kes meeskonna puudumise pärast osaleda ei saa on (kümnetes)kordades rohkem.

    VastaKustuta
  5. Mul seda enam kahju, et oleks juba viies hooaeg järjest olnud:) Aga noh, eks siis tuleb endale ise mingeid stiimuleid seada:)
    Igaljuhul edu kõigile, kes kolmapäeval esimesele etapile stardivad.

    VastaKustuta
  6. kõikse parem on ikkagi üksinda joosta. ma tean küll, et ma olen veidi imelik, aga no ei istu mulle see "kolhoosivärk" mitte üks raas :)

    A

    VastaKustuta
  7. Endal plaanis sel aastal Tallinna Maraton läbi joosta. Ka esmakordne katse. Loodetavasti tuleb palju rahvast jooksma.

    VastaKustuta
  8. Mina alustasin jooksmisega just endise Swedbanki tervisejooksude sarjas. Alustuseks täpselt paras distants ja motiveerib vähemalt kord nädalas liigutama. Peagi tekib hasart ja hakkad muul ajal ka käima :)
    Kahju, et sisuliselt sama sarja tänavu Pärnus ei tehta.

    VastaKustuta