Otsing sellest blogist

teisipäev, 7. juuli 2009

89 TREENING: JÄI VIHMA TÕTTU LÜHIKESEKS

Täna olime siis treeningu Priiduga juba aegsasti kokku leppinud. Sain oma ratta Hawaii parandusest kätte - suur tänu meistritele ning olin isegi kohe natukene elevil, et üle tüki aja taas sõitma saab. Läksimegi väikese tibutamise saatel Pirita Hawaii juurest veerema. Saime sõita 2 ringi Pirta ringrajal kui vihm muutus nii tugevaks, et olime mõlemad läbimärjad ning selge oli see, et mina olin ka väga ettevaatamatult õhukeselt riides. Lühikeses sõiduvormis. Pool tundi, tuli tänase trenni pikkuseks, mis on kahtlemata vähe!

Otsustasime, et mul on parem süveneva vihma tingimustes lõpetada. Ja ilusa ilmaga taas teha. Mõni kriitik võib öelda, et ega Sa suhkrust pole - ja mis siis saab kui Pühajärvel ka sajab? Siis ma sõidan Pühajärvel sajuga. Ja suhkrust ma pole küll. Aga homme tahan jälle trenni teha, haigest peast aga ei saa treeninguid läbi viia. Sellpärast ongi vahel targem teha väike trenn ja loobuda hambad ristis vihmas uhamisest kui uhada vihmas ja pärast teha kaks nädalat sinepiplaastreid.

Priit oma pika kollase uhke kombinasooniga, aga laksis edasi ning sõitis koju. Ma väga loodan, et ta käis ka kuuma dušši all, sest see aitab pärast külmetust ja trenni sageli haigustest hoiduda. Homme ilmselt ujun jälle kaks ja pool kilti.

3 kommentaari:

  1. Tegelikult on mul täiesti teemaväline küsimus ja tean, et ütlesid, et sul hakkas puhkus, aga siiski sulle kui lähedalolijale, on mul küsimus err.ee kodulehele üles riputatud laulupeo salvestuste kohta: kas on viga ainult minu arvutistes, aga heli ja pilt hakkavad aina enam ja enam lahku jooksma??? Kuidas sünkroniseerida? Kas see on ainult minu viga?

    VastaKustuta
  2. Tead, mul sama jama. Kirjutasin praegu ERRi ja loodetavasti nad võtavad midagi ette.
    Terv,
    Tomm

    VastaKustuta
  3. Mina käisin täna naisega jooksmas, tema tegi kolm ja mina neli ringi, a 15 minti ring ja tuli tunne, et registreerin end vähemalt Viitna ja Tudu triatlonile ära! Eks pärast Tudut tunnen, kas julgen sinna päris meeste sekka tulla?
    Eelmisel nädalal ujusin kolmel päeval järves - see on ikka päris teine tubakas!
    Aga jõudu ja ikka tervist ka meile kõigile!

    VastaKustuta