Otsing sellest blogist

teisipäev, 7. juuli 2009

88 TREENING: TEMPOKAS METSAJOOKS

Kui eelmistel kordadel oli minu jooksustiili kõige paremini iseloomustavaks sõnaks sörk, siis sel korral võib seda nimetada juba tempokamaks metsajooksuks. Ma ei oska öelda, kas asi on selles, et algas puhkus või milleski muus, igal juhul tundsin ma ennast treeningu alguses nagu noor põder. Lihastes pakitas jõud ja meeled olid värsked. Nii ma siis kappasingi mööda metsa, Triin sõitis maastikurattaga ees ja mina muudkui aga jooksin. Väga mahe treening tuli kokku. Ka üsna pikk 1 tund ja 15 minutit. Tõsi, treeningu lõpuks olin ma väsinum kui tavaliselt, sest tempo oli ka oluliselt kiirem kui tavaliselt, ent sellele vaatamata oli hea joosta.

Seekord ma jooksin korvpalli ketsidega. Aga mulle näib, et kõige parem on ikkagi teha panuseid joosuketsidele - st õigete maratoni jooksmise ketsidele. Täna usutavasti on see päev mil ma need endale ka ostan. Eks ma pärast kaubanduses valikuga tutvumist annan märku, milliste kasuks ma otsustasin.

Aga puhkus on mõnus. Magad hommikul kaua, siis teed koertega tiire, võib-olla väisad abikaasaga turgu, külastad vanemaid - õhtul treenid. Tööd üldse tegema ei pea. Tegelikult on ikka nii, et kui muul ajal tugevalt pingutad - peaaegu terve aasta, siis oledki puhkuse alguseks täiesti soss. Ja esimestel päevadel on kogu aeg uni ja tahaks palju lebada :) Puhkusega on paras ennast taas täis laadida ja taas inimeseks saada.

Ühtlasi muidugi algavad ka raskemad treeningud, täna on Pühajärve triatlonini aega üks kuu. Vahepeal tuleb väike treeninglaager - harjutame avavee ujumist, vahetusala treeninguid teeme, lisaks muidugi tublilt ratast ja kõvasti ujumist ja jooksu. Ja nii ta vaikselt tuleb. Igal juhul olen endiselt sihikindel ning pole püssi põõsasse visanud. Päris tore on mõelda, et ma olen nüüdseks treeninud juba üle poole aasta. Aeg on läinud küll lennates, aga selle eest tundub mulle, et treeningutest hakkab ka tulu tõusma. Mõnus!

8 kommentaari:

  1. Eks igaüks leiab oma jalale õige tossu. Ma ise olen väga positiivselt üllatunud Mizuno jooksususside mugavuse ja kvaliteedi üle. Meil mitte küll nii levinud kui Nike, Adidas, New Balance, kuid senise jooksukogemuse parimad jalanõud kindlasti. Peaksid olema praegu ka soodushinnaga saadaval West Spordi kauplustes :)
    Valdo J

    VastaKustuta
  2. Olen samuti endale uut tossu otsimas kuna Nike Pegasus 2007 hakkab vaikselt ära väsima.
    Erinevalt Valdost ei sobi aga Mizuno mulle üldse. Kaalun Asics Nimbuse ja Nike Pegasus 25 vahel.

    VastaKustuta
  3. Asicsil on ka spetsiaalne triatloni toss olemas.Kae sportlandist järele.

    VastaKustuta
  4. Tossu ei saa valida nime, värvi või margi järgi!

    Jalatüüp endale selgeks teha ja siis võid hakata vaatama, mis mudel täpsemalt. Triatloni toss kui selline on lollus.

    VastaKustuta
  5. Täna juhuse kaasabil märkasin ASICS triatloni tosse /jah maratoni omad, millel triatloni kiirkinnitused kaasas/ Kristiine Sportlandis.
    Hind 1799 pealt lastud 999 peale ja suurused piiratud valikus. Ehk ka mõnes muus poes olemas- ise proovisin ja tava 44 nr (USA 10) tossu kasutajana olie seal 44,5 ehk USA 10 1/2 paras.
    See on hea suss, ainult peab veidi su jalale sobima, kuna on DuoMax sisekülje toega ja paljud jooksevad maratoni ning ka Eestis muid rahvajookse võistlussussina - samas pole liiga nn "racing flat", milline sobib ainult väga kerge kaaluga efektiivsele jooksjale.
    Isegi mõtled ehk osalen Otepää pooltironmanil - ratast veel pole, ujumistrenni poel ka teinud ja jooksuvorm on nigel, kuid SINU süstitud optimism paneb vägisi sinna poole meeled mõtlema....
    jõudu treeningutel seni.
    Alar S.

    VastaKustuta
  6. Kuskandis neid ujumise ja vahetusala trenne tegema hakkate väljas muidu? Hoia palun kursis :)

    VastaKustuta
  7. Tervitus! Mul sama huvi eelkommijaga - kus ja milla on plaanis see mainitud treeninglaager? Pakuks võimalusel kindlasti seltsi. Margus

    VastaKustuta
  8. Märtenile:kas sinu puhul on tegemist"maailmameistriga",et julged selliseid"lollusi" kirjutada.Las mees ise otsustab,mis talle sobib,kui on mille vahel valida. Indrek

    VastaKustuta