Otsing sellest blogist

kolmapäev, 1. juuli 2009

86 TREENING: KATKINE KODAR

Kui rääkida eilse treeningu tulemustest, siis kõige olulisem tulemus on see, et mu maanterattal on üks kodar katki ning pean minema seda parandama, lisaks vajab ratas muidu ka reguleerimist ja puhastamist. Aga kui rääkida treeningust - siis oli selline väga raske rattasõit, vaatamata tegelikult ideaalilähedastele tingimustele - polnud eriti mingit tuult ja toredad kaaslased olid jne.

Nädal pole eriti pikk aeg - kui me mõtleme näiteks tavaelu kontekstis, aga kui me räägime treenimisest, siis võib nädal olla nagu kuu. Eriti kui pole nädal otsa rattatrenni teinud. Mida see mõistujutt tähendab? Aga seda, et ma alustasin peaaegu nagu uuesti rattatrenne. Raske oli vändata, kiirus ei tahtnud kuidagi üle 26 km/h tõusta ja hingeldama ajas ka. Tõsi, trenni lõpuks kõik näitajad paranesid ning allusid minu diktaadile, kiirus tõusis 31 km/h ja hingeldamine kadus ära. Aga nädal ilma õigete triatlonitreeninguteta andis ikka väga selgelt tunda. Õnneks oli see minu treeningprogrammi sissearvestatud, nõnda et väga hull see asi pole. Aga seda kindlameelsemalt tuleb käesoleval nädalal trenne teha, mis taas on mõneti keeruline tööga kokku klapitada, ent siiski võimalik. Töö osas on ees väga olulised Laulupeo ülekanded, mille ettevalmistamine võtab suurema osa minu ajast. Aga ega ma kurda. Ise olen oma tee valinud ja seda mööda ma ka käin, seda enam et Laulupidu on midagi nii võimast, et seda sõnadesse panna on pea võimatu. Tõenäoliselt lihtsalt tuleb mõnel hommikul teha hommikul varane tõustmine ning varahommikune treening otsa - mis ehk on isegi päris huvitav vaadata - kuidas mõjub ning millise toonuse annab algavale päevale.

Nii, aga nüüd õhtuni. Mina plaanin peale tööd jõuda ujuma, kus ootab mind 2,5 km pikkune vesine rada. Õigemini töö ja töö vahel, sest õhtul kell 20 on Tuletulemise proov :) Ciao-Ciao.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar