Otsing sellest blogist

pühapäev, 26. juuli 2009

100. TREENING: LÕÕGASTAV UJUMINE


Kuivõrd pärast treeninglaagrit soovitas Ain-Alar Juhanson mul vähekene lihtsamalt võtta ja mitte trenne teha, siis ma selle nõuande järgi ka talitasin kuni eilseni, mil tundsin endas taas pakitsemas treeninghimu. Täpsemalt tahtis selline kilomeetrine ujumisdistants väga tulla. Andsin alla ja tegingi kilomeetri. Ajaliselt u 20 minutit, Viljandis Paala järves. Viibisin seal seoses Folgiga.

Folk oli väga meeldiv, eriti istusid mulle vene Balalaika mängija, ansambel Zetod koos Lenna Kuurma ja Tsibihärblastega ning Vägilased olid ka vahvad nagu ikka.

Nii, aga ujumisest siis. Eks inimesed veidi imelikult mind rannas vaatasid kui ma oma ujumiskombega vette siirdusin, ent mul ükskõik. Mina teen oma trenni ja minu pärast vaadaku imelikult, naergu pihku, näidaku näpuga või mida iganes - mul on oma eesmärk ja asi ajada. Tegin sellele toredale järvele tiiru peale ja väga hea oli. Raske polnud kordagi, külm ei hakanud - sest kombe aitab imeliselt allikate vastu ning kiirus oli ka päris hea. Triin, kes on ikka mu ujumisi jälginud arvas isegi, et ma ujun oluliselt kiiremini kui paar kuud tagasi. Igal juhul pärast kilomeetrit oli selline tunne, nagu oleks lihtsalt korra solberdamas käinud. Ja see mulle meeldib.

Muide, minu treeningkava näeb ette nüüd märgatavat jahtumist - hetkest mil 2 nädalat on võistluseni. Kõik distantsid on kuidagi kokku kuivanud ning treenima peab rahulikumalt. Mis ühest küljest on ilmselt õige, teisalt tunnen, et jooksmisele peab siiski rõhku edasi panema, sest ma pole jooksus endiselt liiga kiire. Olles tutvunud aga rajaga, siis tuleb kasutada igat treenimismomenti, mis võimalik, sest Pühajärve jooksurada on kõike muud kui jalutuskäik pargis!

9 kommentaari:

  1. Palju õnne juubeli puhul!

    VastaKustuta
  2. Kas enne põhivõistlust teed proovistardi lühemal distantsil ka?
    Näiteks Elva triatlon tulemas - 01.08. ;)

    VastaKustuta
  3. Kurjad keeled räägivad, et Elva pidi olema silmapiiril jah :)

    VastaKustuta
  4. Muide, su viimaseid sissekandeid lugedes, tekib minus kahtlus, kas ma ikka osalen Pühajärvel. Ei tea, kas kõigil on ujudes kombed seljas, või oleks minusuguseid ka, kes tavaliste ujukatega üritavad distantsi läbida? Pole ka MNT ratast. Ja pole trenni teinud L-Eesti "mägedes".
    Lisaks tunnen puudust kellegi targema juhendamistest. Alustades treeningutega, lõpetades toitumisega...
    Aga siiski, veel olen nimekirjas ja püssi pole põõsasse visanud...

    VastaKustuta
  5. Ma tulen tri-kombega, kus läbi tehakse 3 ala selles. Usun, et pühajärve külm ei ole. Sestap pannakse kalipso selga selleks, et kiiremini ujuda saaks. Nagu ka Viitna triatlonil;)

    VastaKustuta
  6. gerry puu pidi stardis olema juba viitnal, aga......

    VastaKustuta
  7. ta blogi treeningutes oli seletus kirjas, 130 km vihmas poleks olnud hea perspektiiv lisaks viitna enda distantsile:D

    VastaKustuta
  8. Ma Viitnale sõitsin, siis ma hoidsin Gerry jaoks silmi lahti, et äkki võtan ta auto peale selles koerailmas. Aga mida polnud, seda polnud.

    MA ütlen ausalt, et see oleks tegelikutl lauslollus olnud küll, kui 2nädalat enne võistlust selline asi ette võtta.

    Toomast aga, loodaks küll Elvas stardis näha. Ise ma sinna ei jõua aga Tommile oleks kasulik kogemus küll.

    VastaKustuta
  9. Pikantne Rosmariin, ma arvan et osale ikka. Ujuda saab ilma suurepäraselt ka - hullu pole midagi. Lihtsalt kombega on soojem, kiirem ja natukene ka tugevam tunne - kui ujuda ütleme palju avavees - teha saareringe jne. Ujumisdistants Pühajärvel saare taha ei lähe, on pigem eespool, mistõttu arvan, et saab ka muidu suurepäraselt hakkama. MNT rattas pole ka nii oluline ma usun - sõitsin mõned kuud tagasi ühe trenni ka MTBga, polnud hullu väga midagi. Okei, kiirus tuleb selgelt aeglasem, aga samas pole see vahe nii suur, et triatlonit ei läbiks. Aga samas - kui Sul on mõningaid küsse, võid vabalt mulle kirjutada, ma katsun vastata ja kui ei tea, siis küsin targematelt üle... toomas.luhats@err.ee

    VastaKustuta