Otsing sellest blogist

kolmapäev, 4. märts 2009

26 TREENING: SPINNING

Rõõm on tõdeda, et Spinningu vorm on asunud samuti paranemise teele. Et kuidas ma seda tean? Väga lihtsalt, pulsikella pealt vaatan... Kui varem oli nii, et UpHilli spinningutreeningus - mis tähendas siis mäkke sõitu, lendas pulss suhteliselt kiiresti üles kui sadulas püsti tõusta, siis nüüd nii enam pole. Nüüd saan teha juba pool tõusu kaasa ja alles siis läheb pulss üle 130. Siis ma muidugi istun ja väntan rahulikult, et rütm taastuks.

Tegelikult tahaks juba väga oma uue rattaga sõitma minna. Aga kuhu Sa ikka niiväga sõidad, kui õues on ilge ilm - vähemasti rattasõidu mõttes. Pole midagi, küll see kevad ka varsti jõuab - natukene läheb lihtsalt veel aega. Ja head asjad juhtuvad alati siis kui on õige aeg võt natukene hiljem, nii et ootame. :)

5 kommentaari:

  1. Ma ikka sõidan rattaga. Aga parem sõita siis, kui sa väga-väga seda tahad ja mitte varem :)

    VastaKustuta
  2. Hei, Tom!
    Aitäh inspiratsiooni eest:)
    Hakkan nüüd ka Pühajärve triatloniks treenima.
    Triatlon on mõttes olnud juba varem, aga ujuda ma veel hästi ei oska:( Teiste alade pärast ma ei muretse.

    PS Kinnitan, et rattasõidu jaoks on õues veel libe. Kukkusin eile rattaga töölt koju sõites. Kõige kõvema matsu sai vasak pool tagumikust. Aga õnneks ei midagi hullu.

    Igatahes hoian sulle ja Ain-Alarile pöialt!
    Jõudu!

    VastaKustuta
  3. Tubli Toomas :)

    Tervitades,

    K

    VastaKustuta
  4. aga naelkummid on olemas rattale

    VastaKustuta
  5. Naelkumme pole, aga ma loodan et see igitalv hakkab nüüd ikka koomale tõmbaba ka juba. Oleks aeg lõpetada,
    aitäh Vika, aitäh K,
    tänud Anonüümne.
    Tomm

    VastaKustuta