Otsing sellest blogist

laupäev, 14. märts 2009

32 TREENING: UJUMINE MÕTISKLUSTEGA

Kõige lihtsam on ujuda mõtiskledes. Nii ma siis sel reedel ka tegin. Ja peab möönma, et kuivõrd viimasel ajal ma olen keskendunud järjest lühematele puhkustele ja pikematele ujumisotstele (50 m asemel 100 ja 100 m asemel 200 m), siis pikemate otste ajal on hea laskuda oma mõtisklustesse. Eile ma mõtlesin selle üle, mida üks hea sõber ütles, et olen liiga emotsionaalseks muutunud viimasel ajal, ilmselt ta pidas selle alla silmas, et ärritun kiiresti. Mis iseenesest on õige. Olen küll. Miks? Sest ma ei salli ebaõiglust. Ja korraks tõepoolest olin ma veidi pahur ning ehk isegi kuri. Aga tänaseks on sellega kõik. Positiivne joon ja lõbusus on tagasi, milleks põdeda? Ma ei tee sellega mitte kellelegi teisele liiga kui ainult endale. Nii et pasta finito, nagu Itaalias öeldakse.

Aga nüüd ujumisest, ujumisega on veidrad lood. See hakkab järjest rohkem meeldima. Alguses ma olin vähe skeptiline krooli suhtes - sest mulle on konna alati rohkem meeldinud ujuda. Täna ma vist isegi juba eelistaksin krooli, sest see on hakanud paremini välja tulema. Muidugi mitte nii hästi nagu siin parimatel, aga sellegi poolest - 2 ja poole kuuga on toimunud märkimisväärne edasiminek. Võhmas samuti. Kui esimestes treeningutes tundus 1 km mulle alistamatu suurusena, siis täna ma tunnen et vist isegi jõuaks rohkem ning muidugi on ka distants hakanud treeningplaanides salamisi kasvama. St treenerid on ikka juurde pannud juba 100 m, järgmisest nädalast ilmselt veel 100 m ja ma pakun, et 2 kuu pärast on märkamatult juba 2 km igapäevane treeningdistants. Mille vastu pole mul midagi.

Ootan muidugi väga kevadet. Eriti seda et lumi sulaks ja läheks kuivaks, sest see muu uus ratas teeb mulle lausa füüsilist piina iga kord kui ma teda vaatan. Tahaks juba sõita, aga ei raatsi lumehange taga veel minna. Igal juhul kuldnokad on juba kohal ja kui keegi ilmaga seotu seda siin praegu loeb, siis ma väga palun kas saaks teha nii, et soojus tõuseks u 10 soojakraadi peale ja lumi sulaks ära. Aitäh :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar