Otsing sellest blogist

esmaspäev, 16. märts 2009

33 TREENING: KEPING PIRITAL

Seekordne keping oli tegelikult äge. Leidsin nimelt ühe vana hästi unustatud tee Pirital, mis viib seal leiduva mõisani. Vana mõis, lagunenud ja üsna kehvas seisus, aga hästi ilus. Eriti suvel. Vasakul on Pirita jõgi ja paremat kätt on siis mõis. Roosa ja kaunis. Kunagi on see olnud ilmselt üks Pirita pärle.

Selle mõisa ümber ma siis oma kepingut teostasingi. Üritasin hoiduda ka suusatajate eest, õigemini suusaradade pealt, sest üksik kepingumees oleks raudselt suusatajatele ette jäänud. Seega ma töterdasin siis mööda metsa ja mõisaümbrust oma poolteist tundi ning väga mõnus oli. Külm ei olnud, soe ka mitte. Hea rahulik. Ja mis väga meeldiv - oli valge, vaatamata kella 17sele kellaajale.

Mõisast veel rääkides, siis ma olen varem ka mõelnud, et vaata kui veider, vahepeal ehitati nii palju erinevaid maju, betoonist, rauast, kivist jne. Aga selliseid vanu pärle ei tehtud korda. Okei, arusaadavalt võib selle mõisa ümber olla mingi omandivaidlus vms - aga ikkagi. Ja kui headel aegadel sellised kauneid paiku korda ei tee, siis võib arvata et kehvemal ajal ei ole sellele mõtet isegi mitte mõelda.

Kõigele vaatamata, soovitan kindlasti minna ja teinekord, eriti saabuva suve õhtutel, vaatama minna seda mõisa. Sest olgugi et varemetes, on see siiski üks ilusamaid ja salapärasemaid paiku pealinnas, julgen ma arvata :)

1 kommentaar:

  1. See oli vist kunagi mingi koolimaja, vähe erilisematele lastele. Ma võin ka eksida mudiugi. Olen seal korra suvel ise ka patseerinud. Jägi tuleks ajada haridusministeeriumist.

    VastaKustuta