Otsing sellest blogist

teisipäev, 10. märts 2009

30 TREENING: PIKIM TÕUS MÄKKE KESTIS 6 MINUTIT

Täna oli Spinning, mäletate küll - see ratta simulaator. Ja täna siis tõusime 30 teise ratturiga mäkke. Äge tõus oli - keegi meist ei liikunud rohkem edasi kui 10 cm, aga kõik jõudsid kenasti mäkke ja olid tublid. Kui ma oleksin silmad kinni pannud - siis huvitav kas oleks tekkinud ka tunne, nagu sõidaksidki rattaga mäest üles? Ma silmi kinni ei pannud, aga vahepeal selline tunne tekkis küll. Ja raske oli ka. Unustasin võtta väikese käterätiku - millega higi pühkida ja nagu kiuste, higistasin täna nagu loom. Joogipudeli unustasin ka esimese hooga riietusruumi, aga selle tõin kenasti ära.

Treener on seal MyFitnessis ka hea. Kristjan Prüüs. Ta on hästi innustav vana. Hea on treenida kui treener on innustav, eriti vajalik on see mu meelest spinningus. Tekib selline ühine tunne, et see ongi Sinu rattagrupp ja kõik on Sinu sõbrad ja koos teetegi ühe toreda tulemuse. Kuigi, tegelikult ei tunne ju eriti kedagi kogu sellest grupist - samas järgmine kord kui näed, ütled ikkagi kohe rõõmsalt TERE, sest olete ju koos läbinud väikese katsumuse. Tõusnud koos mäkke. Nii et ma pean algaja spinningusõbrana ütlema, et rattasport tundub esimese nuusutamise järel äge. Vaatame mis siis saab kui maanteele saabn minna ja teed juba kuivad on, aga millegi pärast on mul tunne, et ratas mulle istub.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar