Otsing sellest blogist

esmaspäev, 31. august 2009

PRIIT SALUMÄEGA ROHKEM TUTTAVAKS


Pärast Pühajärvet oli mul kohe selline tunne, et ma teen oma treeneritega inimesed tuttavaks. Alustan muide sellega juba homme, mil salvestan ühe intervjuu raadio tarbeks ning siis panen nädala jooksul nopped sellest üles ka muidugi blogisse.

Juhtusin aga lugema ühte intekat, mis tehtud Priit Salumäega ning kuivõrd ta on mu sõber, siis on mul moraalne kohustus see inteka link ka siin üles panna!

Neile, kes pole Priidust midagi suuremat enne kuulnud, siis ta on üks muhe vana - kes meenutab väljanägemiselt prantslast (minu vanemate üsna tabav tõlgendus), muidu on nobeda jutu ja mõtlemisega tore tüüp, armastab jalgrattasõitu ja head seltskonda. Ta peab Eesti TOP 50 kuuluvat blogi ning lisaks sellele on ta võitnud Pariis-Dakari rattasõidu. (samasugune nagu Pariis - Dakari autoralli, ainult et rattaga!)

1 kommentaar:

  1. ja mina mõtlesin, et me Sind niisama natuke taga klatshime :) mitte miski siin blogimaailmas ei jää ka saladuseks :)

    VastaKustuta