Otsing sellest blogist

kolmapäev, 19. august 2009

107. TREENING: 90 MINUTIT JOOKSU

Tere siis kah üle pika aja. Te muidugi arvate, et ma olen nüüd pärast Pühajärvet muutunud laisaks ja ei viitsi enam blogi pidada, ega trenni teha? Eksite :)
Viimati oli treening pühapäeval, ent kuivõrd eile ja üleeile olin Tööotsija saatega võttel Tapal ja Valgas, siis ei jõudnudki midagi kirjutada. Klaarin oma võla Teie ees nüüd.

Pühapäevane treening leidis aset Hiiu staadionil ning tegelikult oli selle nimi Jalgpall. Aga kuivõrd ma mängisin vist esimest korda kõik 90 minutit, siis sellest johtuvalt ka pealkiri - 90 minutit jooksu, sest nii see täpselt välja nägigi. FC Toompea 1994 mängis Trummi SK ja eriti hästi meil seekord ei läinud. Pidime tunnistama 3:1 kaotust. Trenn aga on trenn on trenn!

Huvitav nüanss on jalgpalli juures. Kui triatloni treeningud ei tee jalgu eriti haigeks, siis pärast jalgpalli on 2 päeva jalad, kõhulihased õlad jne kohad valusad. Võib-olla lihtsalt alguse asi ja natukene teised lihased on töös - aga see tabas mind küll teatava üllatusena. Esmaspäeval olin kange nagu Kreeka-E, tänaseks on enam vähem. Ja hea ongi, sest täna õhtul on suurejooneline plaan pakkuda konkurentsi maanterattasõidus Priit Salumäele. Tõsi, viimasel ajal tegeleb ta rohkem filmiarvustuste kirjutamisega, aga kui ma ei eksi, siis on võimalik veel ikkagi ta spordiusku pöörata. :)

Nii, aga praegu kõik. Peatse kohtumiseni!

1 kommentaar: