Otsing sellest blogist

reede, 2. jaanuar 2009

TRIATLON

Läbin augustis Pühajärve triatloni. See ei ole uusaasta-lubadus. See on plaan, mille kavatsen teoks teha, seda enam et plaanima hakkasime seda koos triatleet Ain-Alar Juhansoniga juba möödunud aasta novembris. Lisaks sellele on mul 2 eesmärki.

1) tõestada et inimene suudab ennast füüsiliselt heasse vormi viia ning kõigi muude toimetuste ja tööde kõrvalt ennast nii palju treenida, et see esmapilgul ehmatav, mõte teoks teha.
2) innustada inimesi Eestis tegelema tervisespordiga.

Lisaväärtusena on mul hea võimalus pakkuda seda kõike Teile ka kord kahe nädala tagant näha Terevisiooni saates. Andes seal ka näpunäiteid ja nippe - treenerite abiga muidugi, mil moel on kõige mõistlikum treenida ning ennast sportlikult arendada. Kõik videolõigud panen üles ka siia blogisse, ühtlasi pean treeningpäevikut, annan toitumisnõu - vastavalt mulle antud näpunäidetele ning kirjeldan selle kõige juures ka emotsioone, tundeid ning loodetavasti ka muudatusi, missugused minuga aset leiavad sportimise käigus. Minu peatreener on Ain-Alar Juhanson, http://www.ainalar.ee/ kes on triatleet ning üks raudsemaid mehi keda tean.

Ma olen täna üsna kesises sportlikus vormis. Hästi söönud Eesti mees, vähemalt 20 kilo ülekaalus. Aga sealjuures terve ning positiivse hoiakuga. Trenni teen maksimaalselt kord nädalas, mängin keskkooli sõpradega korvpalli. Septembrist kuni novembrini mängisin korra või kaks nädalas jalgpalli FC Toompea 1994 ridades. Ning plaan on ka treeningute kõrvalt uuel aastal alates märtsist seda kõike jõudumööda jätkata.

Treeningud saavad olema mitmekesised: ujumine, kepikõnd, jõusaal, jalgratas, jooks, jne.

Muidugi võib kõige selle juures juhtuda, et ma ei läbi augustis võistlust põhjusel või teisel - sest ma pole mitte kunagi elus nii pikka võistlust läbinud, ka siis kui treenisin tänasest palju enam. Aga noh, mis siis ikka - vähemasti proovisin.

7 kommentaari:

  1. Tere Tomm! Tore ettevõtmine tundub Sul tulevat. Millal täpsemalt kuuleb ja kas Sinuga saaks ka koos treenida? Meid oleks kohe mitu :) Televaatajad Tallinnast

    VastaKustuta
  2. Müts maha!
    http://priitsalumae.blogspot.com/2009/01/toomas-luhatsist-saab-sltlane.html

    VastaKustuta
  3. Aitäh Televaatajad ja Priit tagasiside eest. Kindlasti tekivad võimalused koos treenida. alguses vaatan kuidas atra seada - sest see kogu see möll on minu jaoks ka üsna uus asi. Aga ühistrennid kindlasti tulevad, annan kohe märku kui võiks juba koos metsa siirduda jne. Mu esimene trenn saab olema esmaspäeval ujulas. Tervitades, Tomm.

    VastaKustuta
  4. Hei!

    Ja järgmise katsumuse leiad siit: http://ar.npc.pl/kategoria/88_masters_race/

    ;)

    Edu!
    Sven

    VastaKustuta
  5. Positiivne otsus. Oled sa mõelnud millist distantsi läbid? Harrastajad või Olümpia?
    Võtan esialgu ka harrastajate plaani ette (ujumine ja jooksmine pole vast probleem, ratas on see imelik asi millega pole ei tea kui kaua sõitnud väljas). Edu sulle treenimisel ja heade kokkulangevuste puhul kohtume pühajärvel:)

    Terv,
    Ranno Kukk

    VastaKustuta
  6. Servus Ranno,
    tahaks väga läbida seda 1,9 km ujumist, 80 ratast ja 22 km jooksu. Mu jaoks on need kõik imelikud treeningud kui aus olla - st ma pole ühtegi eriti põhjalikult teinud, aga loodetavasti kohtume Pühajärvel finishis ;)! Ja mine tea, äkki ka treeningutel teinekord. Hoian Sulle ka pöidlaid.
    Tomm

    VastaKustuta
  7. Tere Toomas ,
    Respect kogu selle ettevõtmise juures imetlen neid tegealsi kes sellise etapi läbi suudavad teha mystika kavatsen kindlasti jälgida kuidas sul läheb ja minu poolt jõudu !

    VastaKustuta