Otsing sellest blogist

esmaspäev, 19. jaanuar 2009

ESIMENE TAGASILÖÖK

Esimene tagasilöök minu plaanides sai mulle teatavaks 30 minutit tagasi, pärast telefonikõnelust dr. Paega. Nimelt käisin ma reedel igaks juhuks korra röntgenis, sest tekkis pisike põskkoopa põletiku kahtlus. Paraku kinnitasid röntgeni arstid seda kahtlust. Ja nüüd on siis asi ametlik. Mul on kahepoolne põskkoopa põletik. Tahaks ropendada! Tegelikult ma ropendasin autos ära, sõites apteeki. Ning nende 30 minuti jooksul olen ma juba asunud ka paranemise teele, st esimene antibiootikum KLACID SR on sisse võetud. Umbes selline oasuurune kollane tablett.

Dr. Pae ütles, et nädal otsa ei ole mingeid treeninguid ja seekord ma võtan teda ka kuulda, sest ma ei kavatse ühel põskkoopapõletikul küll lasta enda pikaajalisi plaane rikkuda. Ma pean silmas siis pikki triatloni plaane. Nii et suhtugem sellesse kui "minor drawbacki" nagu ütleksid inimesed Suurbritanniast.

Eks ma vahepeal siis kindlasti modifitseerin oma blogi siin, vaatan üle treeningplaanid ja kosun. Mõistagi tööl ma käin edasi, nii et liiga palju vaba aega ka ei teki. Aga ärge siis pange pahaks kui vahepeal ei ilmu postitusi treeningutega.

7 kommentaari:

  1. Kui mina 2007. aasta suvel oma jooksutreeningutega alustasin, siis juhtus umbes sarnane lugu. Paar-kolm nädalat olin joosta saanud, kui mind tabas juurepõletik, millele järgnes antibiootikumikuur. Ja samamoodi ei teinud ca nädal üldse trenni ja soovitan sinulgi samamoodi trennist täiesti hoiduda. Nädalaga ei tule ka teab mis tagasilööki veel ja väiksed tempokamad jalutuskäigud on ehk ikka lubatud. Pealegi - pärast seda nädalat on sul selline trennikihk sees, et lihtsalt paneb silmad särama :)
    Head paranemist!

    VastaKustuta
  2. Tänud Helen, küllap läheb mööda...

    VastaKustuta
  3. Head paranemist, igatahes!

    Kui Sul mahti ja viitsimist, siis võiksid muljetada kas üldse või kuidas oled oma toidusedelit muutnud - ehk siis toimtumisest pikemalt. Põnev ju :)

    VastaKustuta
  4. aga sa treeni isloomu ja regulaarsust. tee samas koguses ja samadel aegadel vaimseid tegevusi, mis oli planeeritud füüsilise tegevusena :) 1h30min kepingut võrdub 1h30min piibli lugemist :))))

    Virks

    VastaKustuta
  5. Ma mäletan kui vihane ma enda peale olin, kui mõned päevad enne mingit jooksuvõitlust külmetada sain. Siis ravisin kogu hingest end, et ikka saaksin jooksma minna :) Edu sulle paranemisel ning tõesti kui sul trennist pole kirjutada, siis oled ju saanud profesionaalset nõustamist toitumise kohta ja ka nüüd peaks sul ju oma treeningplaan paigas olema.
    Palju tervenemist!

    VastaKustuta
  6. äge oled Toomas

    Anette-Heleri

    VastaKustuta