Otsing sellest blogist

kolmapäev, 21. jaanuar 2009

Kas Iluuisutamine võib olla põnev?

Ärge ehmatage kulla sõbrad, ma ei lähe oma 106 kiloga jääle iluuisutamist tegema, eriti veel kergelt põleva põskkoopaga. Kuigi see võiks olla väga naljakas. Aga mõistagi ma räägin Iluuisutamise EMist, mida kantakse ETV2s üle Soomest. Ja ma pean ütlema, et see on väga põnev. Meil ei ole sealt midagi oodata, medaleid või nii. Aga kui hakkad jälgima paare, kes teevad filigraanseid hüppeid ja kombinatsioone, siis mingil hetkel hakkad hinge kinni hoidma, et kas nüüd jõuavad ilma eksimuse ja kukkumisteta lõpuni või ei jõua. Ja kuivõrd ma trenni teha ei saa, siis vaatan vähemasti sporti.

Minu kokkupuude uisutamisega päädis paar aastat tagasi ajakirjanike mängus Dreamland Queensi hokinaiskonna vastu, kus ma sain haledalt klobi. Kui aus olla, siis ma arvan et ma olin haletsusväärne ja naised tegid muga jääl täpselt seda, mida ise tahtsid. Sealjuures ma mäletan, kuidas üks suhteliselt nääpsuke preili sõitis mu lihtsalt seina, millel järgnes massivne kukkumine. Nii et oli lõbus.

Närvi ajab täna kuidagi eriti see, et trenni ei saa teha. Isegi vihaseks. Muidu oleks täna ilmselt ujumine. Ujuks 1km ja pärast laseks natukene lõõgastuseks konna peale....
Aga pole väga hullu, 4 päeva veel ja siis peaks antibiotsi kuur läbi olema. Antibiootikumid näevad minu meelest täna välja juba nagu nälkjad, kollased nälkjad, mida peab alla kugistama. Ja loiuks teevad, vahepeal on selline tunne nagu oleks purjus. Ja hommikuti on jube raske tõusta. Vot nii palju siia lõppu. Varsti hakkab ETV pealt Foorum, mida kindlasti vaatame Trincuga ja siis juba hakkavad loodetavasti unenäod, mille lõpetab mobiili pinin kell 5:30 või nii.

Aa, ja minu blogi lugejatele eksklusiivselt ka homsed Terevisiooni teemad:
- Toomas Kruusimägi ja gümnaasiumi sisseastumiseksamid - Riigikohtu lahend keelab need, kuid kuidas eliitkooli saab siis? Toomas on Inglise Kolledži direktor.
- Kaitseminister Jaak Aaviksoo ja Eesti Sõjaline Kaitse arengukava järgmiseks 10ks aastaks.
- Köögis Anni Arro ja hõrgud toidud.
- Kaunimad kodud
- Uus eesti film VASHA tööpealkirjaga Kid and Killer
- Eesti kokad Maailmameistrivõistlustel: Dmitri Demjanov

8 kommentaari:

  1. Ah et sina vaatad iluuisutamist Tomm ja oled väga mures, et kas ikka jõuavad... Tomm ma loodan, et saad kiiresti juba edasi treenima hakata :)

    Ux

    VastaKustuta
  2. Millal algab rattaettevalmistus? Minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt võiks nüüd vaikselt kusagil spordiklubis veloergomeetrit piinama hakata. Nii kepingu kui ujumise võiks külma ja märja keskkonna tõttu ka järgmisel nädalal kõrvale jätta.

    VastaKustuta
  3. Loodetavasti järgmisel nädalal, kui see neetud põskkoopa põletik taandub. Kõrvale ma jätta ei saa midagi, aga ilmselt Spinning lisandub. Nagu ka veloergomeeter, mille õnneks leidsin oma maja keldrist :) Tomm

    VastaKustuta
  4. Räägi natuke sellest oma maja all olevast kohast, ma mööda sõites kogu aega mõtlen, et huvitav, mis asutus see selline küll on ja kes seal küll käivad. Nende kodulehelt jäi mulje, et neil on sealmingi huvitav riistapuu, mille peale saad endale aja broneerida. Aga kuidagi ei ole peale tulnud sellist tunnet, et läheks uurima. Väikesed kohad tunduvad kuidagi mmm...kahtlased.
    Helelyn

    VastaKustuta
  5. Ciao Helelyn, meil on maja all majaelanikele väike jõusaal. See, kus Sa ilmselt oled masinaid näinud, on aga täiesti avalik pilatese treeningstuudio - vt pilates.ee

    VastaKustuta
  6. Maru vahva, et leidsin juhuslikult Sinu blogi
    Nii tore
    Olen andunud terevisiooni vaataja, kui aega on
    Mu lapsed ka
    Mu poeg ütles, et lähed eriti magusaks ja meeldivaks, kui teed midagi koos Anni Arroga
    Kas ta meeldib Sulle?
    Meile muide ka?
    Olen isegi ta hommikusi retsepte järele proovinud ja kui aega on vaatan ka saadet „Meie annid“
    Kuhu jäi Tuuli?
    Millega tema tegeleb, et terevisioonis enam pole?
    Jõudu treeninguteks!!

    VastaKustuta
  7. Tere Joanamari ja tänan väga kirjutamast. Mul on hea meel, et vaatate Terevisiooni. Anni teeb väga maitsvalt süüa, nii et kindlasti tasub tema tehtud toite järele proovida. Tuuli on täna Postimehes edasi ning teeb seal uudiseid - peamiselt Eesti uudiseid ja ma ütleksin et kirjutab ta pagana hästi.

    VastaKustuta
  8. Tänan vastuse eest!
    Kuigi see on üliviisakas, isegi steriilne ma ütleks;)
    Ega ma ei uskunud, et üldse vastad mingile võõrale tüübile
    Tuulit ma tõesti kohtasin põgusalt vanal aastal ühel asutuse jõulupeol ja tema kirjutiste kohta ei ole mul ka midagi halba öelda, pigem vastupidist
    Ja Elis on ka täitsa meeldiv saatejuht, kuid Tuuliga olime kõik väga harjunud ja Teie ühiste naljadega
    Elisega olete kuidagi reserveeritud
    Kui siin arvuti taga ootan hommikuti vahetust, et öised asjad üle anda, mängib ikka teler kõrva juures terevisiooni, et rumalate „kommide“ pärast meel väga mõruks ei läheks
    Ole terve ja jõudu treeninguteks!
    Ja ootan hommikut, kui tere hommikust ütleb mulle Toomas;)

    VastaKustuta