Otsing sellest blogist

reede, 16. jaanuar 2009

TREENING TREENERILE ehk CHALICE'i PLAADI ESITLUS

Eile õhtul vahetusid rollid, sest ma vedasin Ain-Alari Jareki plaadiesitlusele. Kuivõrd meil oli pisikene nõupidamine minu juures sportlike eesmärkide asjus. Ühtlasi vaatasime üle meie maja all oleva minijõusaali, kus ma hakkan kõhulihaseid treenima, siis pärast sellist kohtumist Ain-Alariga, tekkis plaan minna Chalice'i uue plaadi SUPERV6IMED esitlusele, mis toimus von Krahlis.

Triin, Ain-Alar, Priidu pere ja mina vajusime kella 10 tuuris kohale. Mõistagi no alcohol - sest sportlased napsu ei võta. Aga selle eest väga mõnus vaheldus. Jarek laulis nagu noor Lindmees, mis kahtlemata on väärt kuulamine. Igalt eelmiselt plaadilt üks laul ja värskelt muidugi rohkem. Uskumatu värk oli see, et noored laulsid kaasa. (ja kes teavad Jareki looomingit, siis seal on kohati karm sõnadetulistamine). Meeleolu oli väga hea ja palju toredaid inimesi oli Krahli loetud ruutmeetritel. Pärast mängis Vaiko plaate ja seegi on ju teatavasti rännak popkultuuriajaloo radadel.

Väga pikalt peol ei olnud. Täna hommikul oli juba Terevisiooni triatloni lõigu salvestus (Ain-Alar siirdub Lanzarottele) ja peale tööd on ujumine ja kell 13 olen R2 muusikanõukogus, kuhu Raul Saaremets eile nii vahvasti mind kutsus. St lugu oli selline, et põrkasime Krahlis kõhtupidi kokku. Ja Raul ajas natsa jooki maha võib-olla isegi endale peale, aga kuivõrd ta on ülimõistlik ja tore tüüp, siis naeratasime üksteisele lahkelt nagu ikka, mina vabandasin, ajasime paar sõna juttu ja nii see kokkulepe sündiski.

No igal juhul. Praegu hakkan tööd rapsima ja õhtul kirjutan juba ujumisest ja kui midagi muud ägedat vahepeal juhtub siis sellest ka. Mažoorset päeva Teile kõigile!

3 kommentaari:

  1. Go Tomm, go!

    Peab ikka mainima,et väga kiiduväärt asi on ajamisel ja peale töö protsessi enda kulgeb ka selle kajastamine Sul väga humoorikalt ja huvitavalt:)Keep it up ja sünnipäevaks saad uued ujukad:)

    Õde Liin

    VastaKustuta
  2. Aitäh, aga ma ei tahagi sealjuures uusi ujukais. Need töötavad suurepäraselt :)

    VastaKustuta
  3. Ega küll küllale liiga ei tee:)

    VastaKustuta