Otsing sellest blogist

neljapäev, 8. jaanuar 2009

2 TREENING: KEPING ON MÕNUS


Mulle tundub et eesti keel vajaks kindlasti uuendust ühe sõna võrra ja selleks on keping. See on sama mis kepikõnd, ainult et veidi lühem ja mõnusam sõna. Igal juhul kuidas soovite, kas keping või kepikõnd tegemist on vägeva spordialaga. Jah, ka mina lähenesin sellele keppidega metsa minemise mõttele esimese hooga ettevaatlikult. Et pole nagu väga meeste värk või nii? Tühjagi. Selline meeste värk et vähe pole. Madala pulsisagedusega treening, suurepärane võimalus samal ajal juttu ajada, lihtsalt harrastatav väiksemates gruppides tekitab pärast trenni sellise mõnusa rammestuse, mida ei saavuta mõne muu treeninguga, mida me peame tavaliselt palju intensiivsemaks.

Igal juhul käisime koos Ain-Alari, Priidu ja Virgoga Kloostritaga metsas või Pirita radadel. Ma ei saanud pooltest teedest üldse aru, kus me liikusime - kord paremale kord vasakule, igal juhul mulle tundus, et me trampisime selle metsa risti põiki läbi. Aga kordagi ei olnud raske, kordagi ei olnud ebameeldiv - otse vastupidi, selline mõnus minek oli sees, samal ajal sai juttu ajada ja mõtiskleda. Ja ilm oli tegelikult ju miinuses, ma ei tea küll kui palju, aga pakun et alguses oli -4 ja pärast oli -1, aga seda oli tunda ehk esimesed 4 minutit, pärast seda ei pannud enam tähele.

Igal juhul sai minust täna kepingu sõber. Poleks tõesti osanud arvata, et selline asi juhtub. Pärast trenni ütles Ain-Alar, et käisime 1 tund ja 20 minutit ja hinnanguliselt umbes 8-9 km. Ja uskuge sõbrad, minu jaoks on seda tegelikult päris palju :)

Aa, ja veel, homme on Terevisioonis kell 8:35 esimene lõik, mil paljastame laiemale üldusele Triatloni plaani olemuse - inimeksperimendi sisu. Näitamisele tulevad ka veidrad kaadrid Toomas Luhats arsti juures - mask ees ja ilma, jooks palja ülakehaga ning palja ülakehaga juhtmed küljes jne. Kardan väga, et osad kaadrid on naljakad!

1 kommentaar:

  1. Tomm! Ma ju ütlesin sulle, et keping ei ole mingi naiste värk, vaid õigesti tehes väga kasulik ja mõnus... praegu kahjuks teatud põhjusel ei saa sinuga kampa lüüa nagu lubasin, aga mingi aja pärast kindlasti!
    Ux

    VastaKustuta