Otsing sellest blogist

laupäev, 31. jaanuar 2009

11. TREENING: H20 JA VÄHEM ON ROHKEM


Tänases treeningus olin ma tugev. Esiteks juba sellepärast et põskkoopa põletik mõjub väga hästi - selline võimas jõud oli sees kogu aeg. Tundus et ma liigun u 3 korda kiiremini kui viimane kord ja väsitav ka polnud.

Aga kõige šikim oli üks harjutus - õigemini harjutuste komplekt. Pidin lugema, mitme tõmbega ma läbin 50 meetrit. Alguses läks mul 50 tõmmet 50 meetri peale. Ülesanne oli, et iga korraga vähendada tõmbeid. Treeninu lõpuks jõudsin 43ni. Ja huvitav selle asja juures on see, et mida vähema tõmmete arvuga Sa ujud, seda kiiremini tegelikult edasi lähed.

Vägevad on treenimise juures väikesed võidud, mis maailmarevolutsiooni kõrval on muidugi tühised, aga annavad indu juurde ning isu treenida kasvab mitte päevade, vaid tundidega. Homme tahaks jälle ujuda, aga ma muidugi ei tea, mida treener Ain-Alar Juhanson sellest arvab. Muide ta peaks olema praegu San Diegos ning varsti on tal seal fotosessioon maailma suurima Triatloni ajakirja tarvis. Ja mitte lihtsalt fotosessioon, vaid mees on esikaanel. Ain-Alar on ise selline suhteliselt tagasihoidlik tüüp - st ta ei lähe seda kellelegi nina alla hõõruma, et näe ma olin sellise ajakirja esikaanel jne. Aga eks selles peitubki inimese tõeline suurus. Ühed vennad on need, kes lähevad kohe ja helistavad mõnesse kollasesse lehte kui natukenegi kõvemini puuksu lasevad. Teised on taolised, kes teevad oma asja ausalt, tulemuslikult, hästi ja südamega ning keda selle eest maailmas ka tunnustatakse.

2 kommentaari:

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  2. (vabandused eelmise posti kogemata kustutamise pärast, aga tegijal juhtub :D)

    Parem hilja, kui mitte kunagi ehk teisisõnu avastasin ka lõpuks sinu ambitsioonika plaani ning huvitava blogi.

    Väga naljakas post oli seik ujumispükstest, mille lingi saatisn ka paljudele tuttavatele, kuid ülalolev ajas ka kommenteerima. Ei teagi miks.. Võibolla kasulike nõuannete pärast, võibolla aga hoopis oma aususe ja siiruse tõttu. Ja sellised tagasihoidlikke tüüpe nagu Ain-Alar võiks rohkem olla, nagu ka sinusuguseid, kes noid esile tõstaksid :)

    Aga olgu.. jätkan nüüd blogi lugemist, alles jaanuariga sain ühelepoole ju. Ja sulle, jaksu!

    VastaKustuta