Otsing sellest blogist

teisipäev, 20. jaanuar 2009

KUDIAS SAAKS SINUST KEPINGUKUNN?

Siin siis video, mille viimasel kepikõnnil tegime. Lisaks ka mõned nõuanded kuidas kõige mõistlikum Kepingut sooritada. Nõuandeid jagab Tarmo Kopli, kes on kepingus kõva käpp.

1 kommentaar:

  1. Aloha,
    Ma ei tea mis värk on aga ma ei saa enam millegi pärats oma Maci Safarist
    sinu blogi kommenteerida (ta ei anna seda tähtede akent mis tuleb selle
    tõstuseks sisse lüüa et ma ei ole robot :( Niipalju on tööd et vbla olengi
    robotiks muutunud...

    Enivei tahtsin sulle kaasa elada ja öelda et ära lase väikesest haigusest
    ennast kurvana tunda. Juhtub ka paremates perekondades. Loen iga päev suure
    innuga sinu blogi ja ikka vaikselt pean ka plaani sinu eeskujul/sinuga koos
    suvel see Otepää triatlon ära teha (kuigi mind naca hirmutab see et ma
    peaksin siis endale maanteratta ja ujumiskostüümi ostma ja need vist ei ole
    väga odavad asjad?)

    Niiet parane mees! Olen mõtetes sinuga ja minu pakkumine kas ühiselt joosta,
    kepingut, ujumist teha on jõus (sest üksi teadagi on pikemates trennides
    suht igav ja rutiin hakkab ajusid murendama)

    Üldist immuunsüsteemi tugevadava asjana võin sulle soovitada punase
    päevakübara tablette mida ma siin juba mitu aastat pimedal ajal võtnud olen
    ja mis minust edukalt igasugu viirused ja nakkused on eemal hoidnud (neid
    saab apteegist ilma retseptita)

    Tervist sulle soovides
    Heiki

    PS. Trenniplaan on väga äge ja proff sul! Kohe kadedaks teeb :) Kui sul
    vähegi jaksu on pane ikka kõik triatlonit (ka varustust) puudutav üles -
    seda on väga põnev ja ka hariv lugeda minusugusel harrastajast amatööril :)

    VastaKustuta