Otsing sellest blogist

esmaspäev, 5. jaanuar 2009

MIS ON PÜHAJÄRVE TRIATLON?

Seda sissekannet pean ma alustama kahe uudisega. Üks on hea ja teine on ... keskmine.

Hea uudis on siis see, et ma mäletasin valesti jooksudistantsi, see on 21 km, mitte 22 km nagu alguses lubasin - seega üks km vähem. Keskmine uudis on see, et mäletasin valesti ka rattasõidu distantsi - mis on 90 km, mitte 80 km - nagu alguses lubasin - seega 10 km rohkem.

Kompaktselt siis nii:
Ujumine: 1,9km, ratas 90km, jooks 21km.
Triatlon toimub 8. augustil 2009 aastal Pühajärvel, Otepääl.

Samal distantsil toimub lisaks individuaalvõistlusele ka meeskondlik võistlus (kolmeliikmelise meeskonna iga liige läbib ühe ala). Võistluse käigus selgitatakse välja eesti meistrid triatloni poolpikal distantsil.

2 kommentaari:

  1. Tere,

    See on siis Paide triatlon mis on viidud üle Pühajärvele. Kuna seal muid distantse pole eriti siis eks tuleb see poolpikk ette võtta:) Ujumist ma ei karda aga need teised on küll hirmuäratavad. Eriti jooks:( Pingutades saabki tugevamaks!

    Terv,
    Ranno

    VastaKustuta
  2. Servus Ranno,
    kui ma Tartusse tulen, siis annan Sulle märku, reedel olen korra küll seal, kuid siis põgusalt ja tööasjus. Laupäeval ilmselt jõuan Ain-Alari juhendamisel oma kolmandasse trenni, nii et täna must pole veel meest Suga koos treenima. Järgmisel korral, hoia alt mees. :)
    Tomm

    VastaKustuta