Otsing sellest blogist

laupäev, 3. jaanuar 2009

SÖÖK enne algust



Mulle meeldib süüa. Tõepoolest, ma kohe armastan head toitu. Seda enam saab olema see eksperiment alguses veidi raske. Aga õnneks on mul 2-3 aastat järjest olnud kogemusi väikese toitumise jälgimisega, st olen aastas maha võtnud teinekord 10kg - 15kg, nii et ma väga ei muretse. Seda enam, et tegelikult ei tähenda treenimine seda, et süüa ei tohiks, vaid pigem tuleb süüa õigeid asju õigel ajal. Kindlasti tekivad siia blogisse varsti ka väikesed nõuanded, milliseid toite millal süüa.

:) Aga kuivõrd mu treeningud algavad esmaspäevast, siis tuleb nö vana elu ära saata ikka korralikult. Ilmselt siis sellepärast ka eile õhtul lubasime Triinuga endale sõprade Kati ja Lauri pool väikese pâté rooma salati ja ciabatta ning sinna juurde kana curry riisi ning baklazhaaniga. Imemaitsev oli. Aitäh.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar