Otsing sellest blogist

esmaspäev, 19. jaanuar 2009

TREENINGPÄEVIKUD

Hoolimata sellest et ma olen põskkoopapõletikus pehmo sel nädalal, leian ma, et mu lugejad ei pea selle pärast kannatama. Ja eriti muidugi need lugejad, kes tahavad aktiivselt sporti teha.

Paljud on küsinud, kuidas siis peaks trenni tegema ja milline võiks olla treeningute plaan. Selle leiate nüüd blogist paremalt. TREENINGPÄEVIKUD alt. Peagi tekib võimalus valmistuda ka baastreeningu järgi, mis tähendab seda, et panen üles lingi algajatele, kes soovivad triatloniga alustada. Seniks aga, siis on võimalik vihjeid vaadata minu avaliku profiili järgi. Ja vaikselt näiteks sama plaani järgi alustada ja ennast treenima hakata.

Kuidas see profiil tekkis? Niimoodi, et Ain-Alari treenerid Inglismaalt osutusid nii kenadeks inimesteks, et otsustasid minu ka üle vaadata. Virtuaalselt. Ning nõuanded kirja panna.

Aga sõbrad, ma loodan et Te olete terved ja saate treenida sel nädalal ka minu eest. Ma võtan Teie eest neid neetud antibiootikume siis ja joon palju jogurtit, et head bakterid päriselt ära ei kaoks organismist. :)

1 kommentaar:

  1. Väga põnev oleks neid treeningpäevikuid vaadata aga hetkel küll sellist linki ei leia blogi kõrvalt?

    VastaKustuta