Otsing sellest blogist

esmaspäev, 2. veebruar 2009

MULLE TUNDUB, ET TÄNA MA EI SPORDI!

Esiteks on ilge väsimus, Terevisioon tekitab seda vahel. Kui on raske päev ja vara tõusnud ja nii. Teine asi on see, et nats pea valutab. Aga seda ikka juhtub. Ja kui päris aus olla, siis ma väheke olen täna ka käinud nii u kokku 5-6 km ja seda polegi üldse nii vähe - nii et mulle meeldib mõelda et ma olen ikkagi veidi täna ka treeninud. Samuti olen ma ilma autota tööl, mis tähendab, et jalgsi kojuminek on ka veel ees. Aga okei tänaseks, väss tapab, lahkun töölt.
Olge vahvad!

5 kommentaari:

  1. mees, juba annad alla?

    VastaKustuta
  2. ega ennast vägistada ei toi. kui tunned, et krt ei taha siis ära mine trenni. kui hästi läheb siis hakkad kuskil 2h pärast sügelema, et lähen teen tunnikese ikka ära. kui ei teki tunnet täna siis homme või ülehomme ikka tekib. õhesõnaga ära põe. ups, kahe sõnaga.... :)

    Virks

    VastaKustuta
  3. Tom Go! Mina olen sinu poolt Tom! Seda ikka juhtub et tõmbab kopa ette. Selleks on sõbrad kes raskest hetkest üle aitavad! :) Usun et juba homme on parem :)

    VastaKustuta
  4. Päris naljakas kommentaar on esimene... Minu teada lubas Tomm teha 4 trenni nädalas - kelle asi millal ta neid valib? Kui pea valutab siis on selge et trenni ei minda....

    VastaKustuta
  5. äkki kerge trenn viib peavalu?

    VastaKustuta