Otsing sellest blogist

laupäev, 5. september 2009

113. TREENING: UJUMINE KALEVSPAs

Täna vihtusin ühe lihtsa ujumistrenni teha. Käisime Trincuga KalevSpas ning hea oli. Alguses oli selline jõud käe sees, et ma kartsin, et vetelpäästjad sekkuvad ja ütlevad, et mootoriga basseinis ei tohi ujuda. Õnneks see aga väikese hetke pärast asendus lihtsalt tubli treeninrütmiga ja nii ma tegingi lihtsa kilomeetri. Kõik klappis, uued mustad ujumisprillid olid head ja ei lasknud vett sisse, väga mõnus.

Viimastel nädalatel ma polegi jõudnud ujuma. Kui aus olla, siis ma olen isegi rohkem pärast triatloni jooksnud kui ujunud ja see on kahetsusväärne. Ujumine on ikka hiiglama mõnus ja sobib mulle väga hästi. Isegi nii hästi, et meil on Trincuga väikene plaan hakata igal argipäeva hommikul, enne tööd hakata ujumas käima. Pakun et see laeb terveks päevaks toonuse üles ning pakub mõnusat värskendust hommiku alguseks. Pärast tööd võib rattaga sõitmas või jooksmas käia, aga hommikune kilomeeter ujumist tundub praegu vähemalt väga mõnusa plaanina. Eks ma annan märku, mis sellest ideest saab.

Hetkel käib Eesti Türgi jalgpallilahing ja seis on 2:1. Esimene poolaeg saab kohe läbi. Ma väga väga loodan, et Eesti võidab. Igal juhul hoiame siin koertega kolmekesi kõik Eestile pöialt, Triin on paraku tööl. Võitle, Võitle Eesti!

1 kommentaar:

  1. Keri tagasi oma blogi algusaegadesse ja vaata kuidas kilomeeter oli ikka PIKK ujumisdistants. Nüüd mõtled, et oleks selline hea hommikune toonuselaks! On nagu põhjust enda üle uhke olemiseks :)

    VastaKustuta