Otsing sellest blogist

teisipäev, 16. juuni 2009

AIN-ALAR TULI SAAREMAA VELOTUURI PROLOOGIL KOLMANDAKS

Esiteks on see kõva saavutus sellepärast, et Ain-Alar Juhanson on triatleet, mitte rattur. Teiseks on see tubli tulemus sellepärast, et ta on 100 kg - see tähendab et ta kaalub ühe tsentneri. Kolmas, miks minu arvates on see väga äge uudis on see, et Ain-Alar - tagasihoidlik nagu ta on, ütles et ta läks lihtsalt Saaremaa velotuurile selleks et treenida. Ja selle trenni pärast tehtud kolmanda koha üle on mul ropult hea meel! Tubli poiss on minu treener :) kui ma võin endale sellist infantiilset rõõmupuhangut lubada. Samas jällegi - minu oma blogi - tahan kuulan transistorit, tahan blogin ja röögin rõõmust kui sõbral hästi läheb :)

Teistel sõpradel ei läinud ka halvasti: Virgo Neeme - minu sagedane treningpartner lõpetas 78 kohaga ning Priit Salumäe - minu peamine treeningpartner oli 105. Mis on isegi väga tublisti tehtud, sest minu aegluse tõttu pole ta mitmel puhul saanud korralikku trenni teha vaid on pidanud aeglast sõpra järgi aitama... Aga seda enam on siinkohal paslik märkida, et rattatrenn on teatud mõttes nagu merejalavägi - langenud kaaslasi maha ei jäeta. Ning vähemasti on Priidul minu soojad sõnad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar